Hayamé catback

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Hayamé catback

Post by JDMTEG »

Weet er iemand of de catback van Hayamé goed is?

Heb er op ebay Canada één te koop zien staan voor de ITR.
Prijs en verzendingskosten vallen best wel mee. 449.98US$ thuis geleverd.
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Re: Hayamé catback

Post by JDMTEG »

ITR897 wrote:Weet er iemand of de catback van Hayamé goed is?


Blijkbaar niemand.

Maar weet er misschien iemand of de catback van JIC, de Bullit 505SUS, iets is.
Die schijnt zelfs holle ophangings punten te hebben om het gewicht te verminderen.
wilco
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 22, 2005 5:59 am
Contact:

Post by wilco »

Ik weet alleen dat zoals de Buddy Club of de Invidia en zal vast wel meer merken dat die van SUS304 stainless worden gemaakt.
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

Het is er inderdaad ééntje van 304RVS. De 60mm buis heeft en wanddikte van 1mm, Ik dacht dat er meestal 1.5mm werd gebruikt, dus vrij licht en de einddemper heeft zo een N1 style look.

Maar ik wou eigenlijk weten of er iemand is die deze uitlaat kent en of deze goede prestaties levert.
Mau il-Vec
Posts: 404
Joined: Mon Mar 01, 2004 9:23 pm
Contact:

Post by Mau il-Vec »

Ik hoorde ook pas van dit merk, m'n neef wil er een aanschaffen voor z'n crx maar zit met hetzelfde probleem, Geen mensen met ervaringen.
wilco
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 22, 2005 5:59 am
Contact:

Post by wilco »

Buddyclub heeft ook een wanddikte van 0,8 mm , nog lichter ,maar als je het niet probeert weet je het nooit,maar die keuze licht bij jezelf.
Of probeer is te zoeken op buitenlandse fora's
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

Heb vannacht een uitlaat besteld via ebay. JIC Bullet 505SUS.
Wel een tweedehands maar op de foto ziet hij er nog erg goed uit. Heeft op een JDM ITR gestaan.
Image
Image
Image

Nu nog even geduld hebben totdat hij thuis is afgeleverd.
roblom
Posts: 1202
Joined: Sat Aug 06, 2005 3:55 pm
Contact:

Post by roblom »

ITR897 wrote:Heb vannacht een uitlaat besteld via ebay. JIC Bullet 505SUS.
Wel een tweedehands maar op de foto ziet hij er nog erg goed uit. Heeft op een JDM ITR gestaan.


Nu nog even geduld hebben totdat hij thuis is afgeleverd.

Had hem ook zien staan, maar het merk zei me niets dus had toch niet geboden.
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

ITR897 wrote:Heb vannacht een uitlaat besteld via ebay. JIC Bullet 505SUS.
Wel een tweedehands maar op de foto ziet hij er nog erg goed uit. Heeft op een JDM ITR gestaan.
Nu nog even geduld hebben totdat hij thuis is afgeleverd.


Verdomme, koop mislukt. Kerel zij eerst dat ie hem zou opsturen aan $60 verzendingskosten, wat ik eigenlijk al weinig vond, bleek achteraf $459.50 voor de verzending te vragen. :evil:
Die grap gaat dus niet door en met deze ga ik weer verder op zoek naar een catback voor mijn ITR. :roll:
Of misschien koop ik wel alleen een einddemper van een goed merk en knutsel ik de rest wel zelf inéén.
User avatar
Gangaran
Posts: 1894
Joined: Sun Apr 16, 2006 8:12 pm

Post by Gangaran »

Dammm, wel jammer. Gewoon nog een beetje geduld hebben. Succes verder.
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

Weet er iemand wat de meest interessante diameter voor een catback is voor een ITR?
2.5" - 2.75" of 3.0inch? Ik neem aan dat hoe groter, hoe beter niet altijd juist is. Misschien heeft er iemand hier ervaring mee.
Het schijnt dat je de Skunk2 uitlaten in alle 3 de maten kan vast krijgen.
wilco
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 22, 2005 5:59 am
Contact:

Post by wilco »

2.5" inch is groot zat voor een ITR , 2,75" of 3"inch zijn meer diameters voor Turbomotoren.
Want een 2,5" is groot genoeg voor tot en met over de 325PK te gaan.
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

Heb uiteindelijk toch een oplossing gevonden in de vorm van de HKS Hi-Power uitlaat die onder Peter zijn ITR stak.
Ben hem vrijdag gaan halen en heb hem zaterdag eronder gestoken. Prachtige uitlaat. Niet te zware sound en een heel mooie look.
Hier enkele foto's.
Image
Image
Image
Nogmaals Peter bedankt, het was een gezellige babbel, en je nieuwe S2000 mag er echt wezen hoor.
Locked