Hayamé catback
Hayamé catback
Weet er iemand of de catback van Hayamé goed is?
Heb er op ebay Canada één te koop zien staan voor de ITR.
Prijs en verzendingskosten vallen best wel mee. 449.98US$ thuis geleverd.
Heb er op ebay Canada één te koop zien staan voor de ITR.
Prijs en verzendingskosten vallen best wel mee. 449.98US$ thuis geleverd.
Re: Hayamé catback
ITR897 wrote:Weet er iemand of de catback van Hayamé goed is?
Blijkbaar niemand.
Maar weet er misschien iemand of de catback van JIC, de Bullit 505SUS, iets is.
Die schijnt zelfs holle ophangings punten te hebben om het gewicht te verminderen.
-
ITR897 wrote:Heb vannacht een uitlaat besteld via ebay. JIC Bullet 505SUS.
Wel een tweedehands maar op de foto ziet hij er nog erg goed uit. Heeft op een JDM ITR gestaan.
Nu nog even geduld hebben totdat hij thuis is afgeleverd.
Had hem ook zien staan, maar het merk zei me niets dus had toch niet geboden.
ITR897 wrote:Heb vannacht een uitlaat besteld via ebay. JIC Bullet 505SUS.
Wel een tweedehands maar op de foto ziet hij er nog erg goed uit. Heeft op een JDM ITR gestaan.
Nu nog even geduld hebben totdat hij thuis is afgeleverd.
Verdomme, koop mislukt. Kerel zij eerst dat ie hem zou opsturen aan $60 verzendingskosten, wat ik eigenlijk al weinig vond, bleek achteraf $459.50 voor de verzending te vragen. :evil:
Die grap gaat dus niet door en met deze ga ik weer verder op zoek naar een catback voor mijn ITR. :roll:
Of misschien koop ik wel alleen een einddemper van een goed merk en knutsel ik de rest wel zelf inéén.
Heb uiteindelijk toch een oplossing gevonden in de vorm van de HKS Hi-Power uitlaat die onder Peter zijn ITR stak.
Ben hem vrijdag gaan halen en heb hem zaterdag eronder gestoken. Prachtige uitlaat. Niet te zware sound en een heel mooie look.
Hier enkele foto's.
Nogmaals Peter bedankt, het was een gezellige babbel, en je nieuwe S2000 mag er echt wezen hoor.
Ben hem vrijdag gaan halen en heb hem zaterdag eronder gestoken. Prachtige uitlaat. Niet te zware sound en een heel mooie look.
Hier enkele foto's.

Nogmaals Peter bedankt, het was een gezellige babbel, en je nieuwe S2000 mag er echt wezen hoor.