BugsM ... CH1 H22A7 & EJ2 H22A

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
IvoG

Post by IvoG »

Hoe wil je dat gaan toepassen?
BugsM

Post by BugsM »

IvoG wrote:Hoe wil je dat gaan toepassen?

Hoe bedoel je dat precies?

Wil bekijken of ik een gechipte p28/p30 icm harness kan draaien op de ATR. Gaskleppie gaf laatst een voorzetje...

Anders misschien een vafc...
IvoG

Post by IvoG »

Wat ik bedoel is hoe dit toegepast wordt in de techniek, welke functie vervult dit apparaat in de keten die je nodig hebt, en hoe ziet de rest van de keten er dan (ongeveer) uit?
BugsM

Post by BugsM »

IvoG wrote:Wat ik bedoel is hoe dit toegepast wordt in de techniek, welke functie vervult dit apparaat in de keten die je nodig hebt, en hoe ziet de rest van de keten er dan (ongeveer) uit?

De functie is om realtime te zien of het mengsel te arm of te rijk is...

Het is de bedoeling om deze lambda als extra (dus 3de) te gaan gebruiken in de uitlaat. Signaal gebruiken voor afstellen met crome en een meter in de dash.
Maar als ik het goed begrijp moet dan de wb signaal ook de ecu in gaan bij het mappen. Dus naast gebruik van de normale standaard lambda narrowband moet ik kunnen schakelen naar wideband signaal.
De wb vervangen voor de standaard narrowband lambda zou eventueel ook kunnen, omdat de aem controller ook een narrowband signaal kan geven. Alleen zit je met de verwarming van de standaard lambda (4draads), wat weer foutcodes zou geven. Als je 2draads zou hebben, zou het 1 op 1 vervangen moet kunnen....

Mocht ik iets verkeerd zien, vul het aub aan, ben nog in de leerfase :-)
slED9e

Post by slED9e »

mooi, dan kan die egr er ook af :)
BugsM

Post by BugsM »

Vanavond de ATR gewassen direct wat fotos geschoten van de ''nieuwe" wielen met de potenza's RE050...

Image

Image

Image

Image

Ook een update op pag 1...
Voodoo

Post by Voodoo »

Ziet er goed uit Marcel, dat zijn toch de ori. velgen maar dan zwart geverfd?
BugsM

Post by BugsM »

Voodoo wrote:Ziet er goed uit Marcel, wat voor merk wielen zijn het?

kijk eens goed.... :D
Voodoo

Post by Voodoo »

BugsM wrote:

Je was net iets sneller dan ik :-), misschien je remklauwen ook verfen in een andere kleur?
wilco

Post by wilco »

Erg mooi effect zo !
DC2

Post by DC2 »

Netjes gedaan! Ziet er goed uit. 8)
Blokkie_R

Post by Blokkie_R »

Ziet er een stuk agressiever uit zonder die wielkapjes. Waanzinnig effect in combinatie met de zwarte velgen. :thumbs:
BugsM

Post by BugsM »

Voodoo wrote:
BugsM wrote:

Je was net iets sneller dan ik :-), misschien je remklauwen ook verfen in een andere kleur?

Dan waarschijnlijk gewoon zwart/grijs. Rood geschilderde standaard klauwen vind ik persoonlijk niet mooi. Doe dan maar echte brembo's...
BugsM

Post by BugsM »

Blokkie_R wrote:Ziet er een stuk agressiever uit zonder die wielkapjes. Waanzinnig effect in combinatie met de zwarte velgen. :thumbs:

Ik kan me herinneren dat de meesten het idee van zwarte wielen onder een ATR niets vonden, uiteindelijk ben ik er zelf erg tevreden mee en vind ik het een serieuze verbetering... :D

Misschien dat er nog lugnuts (rood) op komen. In dat geval blijven de kapjes natuurlijk zeker weg...
vtecmoon

Post by vtecmoon »

mooi hoor! racy-style...I like it!
BugsM

Post by BugsM »

Van het weekend de centercaps gemonteerd met de rode honda-logo's. Moet zeggen dat dit ook erg mooi staat. Voorlopig dus met de centercaps :D Zal er binnenkort wat fotos van maken...

Laatst is de ATR ook parkeerdeukvrij gemaakt en nu staat hij bij de spuiter voor... weghalen van antennegat in achterscherm. Wilde eerst een dop bestellen, maar uiteindelijk toch voor gekozen om het strak te laten maken. Er komt dan een radioantenne aan de binnenzijde tegen achterruit...

Verder zal er niets meer cosmetisch veranderen aan de ATR. Was van plan de chromen delen te laten spuiten, maar uiteindelijk van afgezien. Waarschijnlijk nog wel een rood logo in de voorgrille, maar weet niet welke te bestellen bij de dealer. ATR post facelift of CTR....
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Ziet er echt goed uit. :thumbs:
wilco

Post by wilco »

Ben benieuwd naar die Rode Honda centercapjes maar ben je niet bang met het stukje spuiten dat je kleurverschil krijgt , dit omdat
NH-0 een klotekleur is om te spuiten??
HondArd

Post by HondArd »

Zijn velgen zijn zwart, ik neem aan dat hij die caps ook zwart heeft gespoten maar wel het logo rood heeft gelaten.
wilco

Post by wilco »

Sorry ik doelde eigenlijk met het laaste stukje vraag op je antenne weg laten halen :o ops: >>ivm het kleurverschil.
Locked