Civic Coupe beter dan ITR Type R GasKleppie op de Schleife

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Nonsens

Niks nonsens! Ken heeft een heel goed punt. Stel dat ik die 9:16 gereden zou hebben, dan zegt dat nog helemaal niks over jou auto. Ik ben destijds een paar keer met de 1600 op de ring geweest en die tijd van mij was de eerste keer toen ik de gtech pro bij me had. Daarna ben ik nog een keer geweest en heb toen de halve club rond gereden.
Al met al heb ik in die tijd samen met de rondjes die ik nu reed met je civic mijn ring ronden aantal bijna verdubbeld!
En dan met veel moeite, veel behersing en een nagenoeg lege baan maar 2 seconde sneller zijn dan die eerdere keer?

Nee, je civic is echt NIET beter dan mijn ITR met de 1600Vti motor erin! Ik ben alleen veel meer baan kennis gaan krijgen en heb die gebruikt om met meer vertrouwen de bochten door te duiken. Niet door de kwaliteiten van je civic (anders was het nog veel sneller geweest) maar puur door de toegenomen baan kennis!

Sorry Rob maar je slaat de plank echt mis!
IvoG

Post by IvoG »

genesis wrote:Pfffffff, het viel niet mee om jou uit de tent te lokken, gezien je eerste reactie" :dunno: :zzz: " ,
Maar is toch gelukt he (hele topic is wel met een knipoog)
Genesis.

P.s.1: Marcello drinkt geen alcohol :mrgreen:

P.s.2: lijkt me beter dat jij aan het stuur van Marcello CTR :mrgreen: gaat want hij is een beetje bangig :slaan: als het op het circuit wat harder gaat (Woeha :mrgreen: )

Uit mijn tent gelokt? Nah, ik zag je post al vanaf het begin voor wat het was, ik kon het me echter niet voorstellen dat jij zover heen was. Gaat het nog, heb je wat adressen nodig van AA bijeenkomsten? :dunno:

@ P.s. 1: Jij volgens mij wel, een beetje teveel zelfs de laatste tijd. :lol:

@ P.s. 2: Marcello is niet snel bang, zeker niet in zijn auto als hij zelf achter het stuur zit. In mijn auto als ik achter het stuur zit begint het wel een beetje te komen, maar om hele andere redenen. :lol: :wink:
ITR1689

Post by ITR1689 »

Vaak rij ik harder en minder voorzichtig als het niet mijn eigen auto is....
Met een leaseauto bijv. :D
HONDA

Post by HONDA »

Reageer gewoon niet dan zijn we het snelste van dit gezeur af.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
WinFreak

Post by WinFreak »

Had leuk geweest als frank met zijn b16 nog een keer een rondje zou kunnen doen nadat hji met die civic gereden had...

Dan had heel dit topic niet bestaan denk ik zo... :D
Image
genesis

Post by genesis »

WinFreak wrote:Had leuk geweest als frank met zijn b16 nog een keer een rondje zou kunnen doen nadat hji met die civic gereden had...

Dan had heel dit topic niet bestaan denk ik zo... :D

Dank! Dat ik dit niet heb hoeven zeggen (proof is in eating the pudding :roll: )

Genesis
stannyitr

Post by stannyitr »

Ik wil je wel eens uitdagen op eender welk cirquit of rally :razz: .
zelfs rally evo's(groep N) weten niet waar ze het hebben,en dat al 2 keer :razz:

Vies gaan en kappe is de boodschap :!:
White-ITR

Post by White-ITR »

stannyitr wrote:Ik wil je wel eens uitdagen op eender welk cirquit of rally :razz: .
zelfs rally evo's(groep N) weten niet waar ze het hebben,en dat al 2 keer :razz:

amen :!: :D
genesis

Post by genesis »

stannyitr wrote:Ik wil je wel eens uitdagen op eender welk cirquit of rally :razz: .

Strak plan, wil ik best aan mee doen. (presteer ik slecht dan..........)

Genesis

P.s.! :D an bestel ik een 240 a 250 pk motorblok uit de states en............... neem priveles van een hele goede coureur (Frank praat nou :mrgreen: )
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Ik wil je wel eens uitdagen op eender welk cirquit of rally Grapje/Razz .
zelfs rally evo's(groep N) weten niet waar ze het hebben,en dat al 2 keer Grapje/Razz

ik ken dat ja. En dan kunnen ze met veel pijn en moeitje een half rondje achter je aan rijden en dan moeten ze opgeven. hahaha, ik heb ook wel eens een circuit/rally evo ingehaald op zandvoort. (op straatbanden!!)

Nee Rob, red je je zelf er nou maar uit.....
genesis

Post by genesis »

Gaskleppie wrote:Nee Rob, red je je zelf er nou maar uit.....

Jaha, wist ik ook wel, je hebt gekozen voor de beste strategie, .....................je niet uit de tent laten lokken door mijn uitspraken, waar als je er op gereageerd had ik elke keer een weerwoord zou hebben.

Want dan zou je elke keer de Type R rijders moeten gerust stellen dat de ITR, CTR en ATR toch echt beter is dan een Quasi Modo compilatie (de mijne dus) en je kan beter zeggen dat de mijne rammelt (want je weet dat het me niet raakt, het is en blijft voor mij maar een auto)

Ik blijf altijd narren, sarren en plagen (pesten zo U wilt) wat zich opstelt als bijzonder, autoriteit of exclusief, (had ik al toen ik heel jong was), ik vind tevens dat mensen zichzelf niet zo serieus moeten en nemen en een gezonde vorm van zelfspot moeten hebben, eigen kritiek geeft ruimte tot een zelfanalyse en dientengevolg mogelijkheden tot inzicht van eigen limitatie, wat als gevolg heeft dat je kan groeien!

Ik weet heel goed dat als ik met mijn gedrag als 1 persoon de afkeuring afroep over me van een hele groep mensen.

Ik speel het spel, niet op de man persoonlijk, ik vind dat het moet kunnen!

Heb heel erg veel lol gehad afgelopen Zondag en diep respect voor je voor je circuit capaciteiten (en je geduld met mij als "coureur" op de Nord Schleife" :thumbs: ) dat je met inferieur materiaal toch een 9:16 kon neer zetten.

Genesis

P.s.1: je had zonder problemen tegen me kunnen zeggen dat het een slechte auto was waar je hele hebben en houwen in moest leggen om toch nog tot een goed resultaat te komen, no problemo :!:

P.s.2: Hee zitten hier nou mannen die een stootje kunnen hebben of allemaal vrouwen met een rokje die ik met een fluwelen handschoentje moet aanpakken :mrgreen:
mr. X

Post by mr. X »

genesis wrote:
Gaskleppie wrote:Nee Rob, red je je zelf er nou maar uit.....

Jaha, wist ik ook wel, je hebt gekozen voor de beste strategie, .....................je niet uit de tent laten lokken door mijn uitspraken, waar als je er op gereageerd had ik elke keer een weerwoord zou hebben.

Want dan zou je elke keer de Type R rijders moeten gerust stellen dat de ITR, CTR en ATR toch echt beter is dan een Quasi Modo compilatie (de mijne dus) en je kan beter zeggen dat de mijne rammelt (want je weet dat het me niet raakt, het is en blijft voor mij maar een auto)

Ik blijf altijd narren, sarren en plagen (pesten zo U wilt) wat zich opstelt als bijzonder, autoriteit of exclusief, (had ik al toen ik heel jong was), ik vind tevens dat mensen zichzelf niet zo serieus moeten en nemen en een gezonde vorm van zelfspot moeten hebben, eigen kritiek geeft ruimte tot een zelfanalyse en dientengevolg mogelijkheden tot inzicht van eigen limitatie, wat als gevolg heeft dat je kan groeien!

Ik weet heel goed dat als ik met mijn gedrag als 1 persoon de afkeuring afroep over me van een hele groep mensen.

Ik speel het spel, niet op de man persoonlijk, ik vind dat het moet kunnen!

Heb heel erg veel lol gehad afgelopen Zondag en diep respect voor je voor je circuit capaciteiten (en je geduld met mij als "coureur" op de Nord Schleife" :thumbs: ) dat je met inferieur materiaal toch een 9:16 kon neer zetten.

Genesis

P.s.1: je had zonder problemen tegen me kunnen zeggen dat het een slechte auto was waar je hele hebben en houwen in moest leggen om toch nog tot een goed resultaat te komen, no problemo :!:

P.s.2: Hee zitten hier nou mannen die een stootje kunnen hebben of allemaal vrouwen met een rokje die ik met een fluwelen handschoentje moet aanpakken :mrgreen:

god wat kun jij blaten, zeg waar het op slaat of hou je &*$% want ík raak hier zelfs ge-irriteerd door
ee8

Post by ee8 »

't slaat idd weer nergens op hier....

iemand beetje frustie ofzo.......?
IvoG

Post by IvoG »

Zelden heb ik zo vaak met mijn muis over het slotje icoon gezweefd als bij dit topic. :roll:
mr. X

Post by mr. X »

doen dan! want hier schiet niemand iets mee op en lokt alleen maar uit tot discussies die we hier, neem ik aan, niet willen hebben..

ik heb er niets op tegen
Katana

Post by Katana »

Neem een koppie koffie, word je lekker rustig van :lol:
mr. X

Post by mr. X »

beetje gefrustreerd, moet dadelijk om half 8 weer aanrijden naar TCC dus praat me niet van koffie... ben blij als ik een paar uur bed zie :wink:

maar zeg nou zelf, heeft dit nut dit topic nog langer open te houden? ik zie hier geen zinnig woord staan
genesis

Post by genesis »

mr. X wrote:beetje gefrustreerd, moet dadelijk om half 8 weer aanrijden naar TCC dus praat me niet van koffie... ben blij als ik een paar uur bed zie :wink:

maar zeg nou zelf, heeft dit nut dit topic nog langer open te houden? ik zie hier geen zinnig woord staan

Moet een topic altijd zinnig zijn?! Saaie boel word het dan, is dat de Hollandse nuchterheid?!!, doe maar gewoon dan doe je gek genoeg! :shock:

Genesis
mr. X

Post by mr. X »

genesis wrote:
Moet een topic altijd zinnig zijn?! Saaie boel word het dan, is dat de Hollandse nuchterheid, doe maar gewoon dan doe je gek genoeg!

Genesis

nee maar voor de gezelligheid hoef ik ook niet bij jou aan te komen als ik zo lees hoe je je hier nu in dit topic hebt gemanifesteerd
Katana

Post by Katana »

mr. X wrote:

nee maar voor de gezelligheid hoef ik ook niet bij jou aan te komen als ik zo lees hoe je je hier nu in dit topic hebt gemanifesteerd

:lol:
Locked