Civic Coupe beter dan ITR Type R GasKleppie op de Schleife

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
genesis

Civic Coupe beter dan ITR Type R GasKleppie op de Schleife

Post by genesis »

Vandaag met Gaskleppie wezen boenderen op de Nord Schleife in mijn Honda Civic Coupe en inderdaad:"Ik neem mijn woorden terug, HET IS GEEN TYPE R!"

Nee hij is gewoon veel beter als een type R ook beter dan een ITR! :twisted:

En dan willen we toch wel heel graag weten waarop deze "boute"uitspraak is gebaseerd! Nou heel simpel, toen Gaskleppie nog met een B16A2 met +/- 196 pk rondreed in zijn ITR, was zijn snelste tijd op de ring 9 min 18 sec :cry:

Vandaag in mijn Honda Civic Coupe GEEN TYPE R (met maar 183 pk) deed hij even heel vloeiend en makkelijk en 9 min 16 sec! :shock: (ik moest hem de laatste km's nog aansporen dat hij wat moest doortrappen omdat hij wel erg makkelijk aan het rijden was!)

HA, daar staan we dan, ik mocht mijn toet geen Type R noemen (want ik had geen "stamboompapieren" dus teld tie niet mee :-? )

Nou dit lijkt mee een mooie rectificatie, inderdaad geen Type R, maar zoals Brian als eens zei, en ik quote: Beter als een Type R.

Slimme gast die Brian, dattie toen de kwaliteiten van mijn Honda Civic Coupe Geen Type R al zo goed op de juiste waarde schatte! :-)

Met hele vriendelijke groeten van Genesis :twisted:

P.s.: Kommaar kommaar kommaar :twisted: :twisted:
IvoG

Post by IvoG »

:dunno: :zzz:
wilco

Post by wilco »

Zal ik dan bijna openen :wink:

Het gaat ook om de verpakking , buitenkant dus !
En jij hebt er veel moeite voor moeten doen om dit zo ver te krijgen en wij R rijders hebben dit al bijna standaard 8)

In ieder geval mooi resultaat!
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

vanavond zal ik MIJN visie geven. En die is iets anders dan die van Rob.....
HONDA

Post by HONDA »

Het zit wel diep he...

Zal ik je een geheimpje vertellen?? Het is nog steeds geen Type-R en het zal ook NOOIT een Type-R worden. Al ga je in 3 minuten de ring over.

Eigenlijk is het te triest voor woorden dat je op deze manier je gram probeerd te halen. Wees blij met je Civic en met zijn prestaties maar verlaag je niet tot dit soort onzin posts. Ik had je hoger ingeschat Rob.

*zucht*
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
baRt

Post by baRt »

huh... normaal kan ik het wel waarderen als er lichtelijk gestookt wordt... want das juist wel humor... beetje trash talk en zo...

maar als ik de reacties zo lees (vooral die van gaskleppie) dan denk ik dat hier wat meer aan de hand is?
genesis

Post by genesis »

wilco wrote:Zal ik dan bijna openen :wink:

Het gaat ook om de verpakking , buitenkant dus !
En jij hebt er veel moeite voor moeten doen om dit zo ver te krijgen en wij R rijders hebben dit al bijna standaard 8)

In ieder geval mooi resultaat!

Totaal niet, daarom gaat iedere ITR circuitrijder, zijn veren verbeteren, zijn dempers verbeteren, de ophangrubbers verbeteren, zijn veerpootbruggen verbeteren, zijn stabilisatie stangen verbeteren, de remmen verbeteren, het inlaat traject verbeteren, het uitlaat traject verbeteren, en zo zal ik nog wel een hele heleboel vergeten zijn!

Wat natuurlijk ook nog verbeterd moet worden! (grinnik :twisted: )

Genenis
genesis

Post by genesis »

Gaskleppie wrote:vanavond zal ik MIJN visie geven. En die is iets anders dan die van Rob.....

hahaha ik wist dat toen je sávonds thuis kwam te moe was om een stukje te plaatsen, dus ik dacht nog, Ben ik je nu lekker even voor! (grinnik :wink: )

Genesis

P.s.: O'ja Frank nog mijn complimenten voor je ongekende prestatie om in je allereerste (verkennings) ronde een Audi A3 type S3 te passeren en die bestuurder wist toch zeker van wanten, een auto die eigenlijk toch op alle fronten beter zou moeten zijn als een Type R. Je was nog niet eens helemaal scherp en zeker nog niet ingereden die ronde Chapeau! (Goed materiaal he :twisted: )
WinFreak

Post by WinFreak »

Uhm, juistem...

Een type R is nix meer als een prestatiegericht opgeleukte coupe...

Dus idd als je die coupe ook prestatiegericht opleukt... waarom zou ie dan niet beter kunnen zijn? Maar waarom je het dan een Type R wil noemen...

Als je nou volgende week sneller ben als een porche, noem je dan jouw auto ook een porche? :D :D
Image
genesis

Post by genesis »

baRt wrote:huh... normaal kan ik het wel waarderen als er lichtelijk gestookt wordt... want das juist wel humor... beetje trash talk en zo...

maar als ik de reacties zo lees (vooral die van gaskleppie) dan denk ik dat hier wat meer aan de hand is?

Word een leuk verhaal :D Op een dag als deze zouden meer mensen mee moeten gaan om de Ring te ervaren.

Effe wachten tot Gaskleppie heeft geschreven voordat in verder kan reageren! (stoken :twisted: )

Genesis
creez

Post by creez »

zucht...
WinFreak

Post by WinFreak »

Hoe waren de omstandigheden eigenlijk? vorige keer en nu?
Image
BugsM

Post by BugsM »

Dit gaat een lang draadje worden....

Ik begin met...

2 seconden verschil op een rondje ring wat geen ronde hetzelfde is....

Ik ben trouwens van mening dat zelfs een ATR sneller kan zijn op de ring dan ITR....
Wat zegt dat dan weer over je civic... :wink:
BlackTeg

Post by BlackTeg »

Porsche :D
Image
Voodoo

Post by Voodoo »

Het klinkt als een alang slepende onderlinge strijd tussen jullie, maar de manier waarop je je zege hierop het forum kenbaar maakt...vind ik absoluut geen stijl. Hou de eer lekker voor jezelf, das toch veel mooier? :roll:
genesis

Post by genesis »

WinFreak wrote:Uhm, juistem...

Een type R is nix meer als een prestatiegericht opgeleukte coupe...

Dus idd als je die coupe ook prestatiegericht opleukt... waarom zou ie dan niet beter kunnen zijn? Maar waarom je het dan een Type R wil noemen...

Als je nou volgende week sneller ben als een porche, noem je dan jouw auto ook een porche? :D :D

Neeheeeeeeeee ik wil het juist geen Type R noemen ik heb geen Type R, zit op een ander level dan een Type R dat is me nu wel duidelijk, jullie hadden gelijk! 8) (ben nou eenmaal niet zo snelvan begrip, de leeftijd he.......................)

Hmmm Porsche..............???? Nope onmogelijke het blijft een goedkope rammellende zakJapanner met nagenoeg 0 rest en verzamelerswaarde, eigenlijkgewoon een "poormans Porsche" Wat zeg ik nu.........???? Dus toch Porsche :roll:

Genesis

Een Uber Type R, eigenlijk een Type RR (lol :twisted: )
HONDA

Post by HONDA »

Type-R wannabee lijkt me beter... :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
genesis

Post by genesis »

WinFreak wrote:Hoe waren de omstandigheden eigenlijk? vorige keer en nu?

De vorige keer was beter, gisteren was in het nadeel, extreem warm, lage luchtdruk, lage luchtvochtigheid en vreselijke dorst!

Genesis

P.s.: Jij zit te wroeten naar een gaatje he! :evil:
genesis

Post by genesis »

BugsM wrote:Dit gaat een lang draadje worden....

Ik begin met...

2 seconden verschil op een rondje ring wat geen ronde hetzelfde is....

Ik ben trouwens van mening dat zelfs een ATR sneller kan zijn op de ring dan ITR....
Wat zegt dat dan weer over je civic... :wink:
1

1) Hoezo verandert de richting van het parcour elke keer dan?!

2) Een ATR rijdt als een RET-bus als er een bocht aankomt met je 5 min van te voren al gaan in sturen. (en ja ik heb in ATR's gereden)

Genesis

Mijn toet stuurt als een balle :slaan: rina geen olifant
baRt

Post by baRt »

Audi S3, heeft die een betere rear donwforce dan een A3?
anders is dat ding onder weinig omstandigheden beter dan een R...

A3 die rond gaat op de snelweg, alleen maar omdat ie op de rem ging staan... ding werd TE licht achter :S ... namen laat ik achterwege, omdat ik niet weet of de persoon dat wel zo leuk vindt :p

kom op Frank, praat :)
Locked