genesis wrote:
1) Ben ik 200% met je eens, maar je schiet door als je eenmaal bezig bent, als ik dat van te voren had geweten dan had ik een hele knappe 2de hands M3 gekocht, was tig keer beter geweest als welke Honda dan ook op het circuit, je zou ze eens moeten zien op de Nord Schleife daar zijn ze heer en meester. :thumbs:
2) Duitse tuners voor Mercedes en BMW doen het ook vaak beter als de fabrikant, voor Honda is er toch ook Spoon, Jun en in Nederland TCC met RJ en Frank die de auto's beter weten te krijgen als de fabrikant!
3) Halfords wannabee opmerkingen?! Dat zal je moeten uitleggen want het muntje valt bij mij niet :?: :dontspeak:
Genesis
1) Respect voor de M3 als ie ook 9000 tpm haalt.
2) Mugen is eigendom van Honda en de huistuner, Spoon en Jun Honda zijn specialisten maar ieder met hun eigen "field". Als je hun catalogus erop na slaat zie een berg voor de Type-R en hier en daar nog wat. "You need a solid base to push the envelope". Zij kiezen dus voor de Type-R.
Wil je deze zaken op een andere auto ook laten werken moet je flink knutselen.
3)
Nee, verschil van inzicht en mening.
Maar alsje leest in mijn openingspost zeg ik ook, Het Is Geen TYPE R ik ben het er geheel mee eens, was wat traag van begrip en inzicht. (en mag graag wat los maken )
Wilde ook bij de (exclusieve) club van bijzondere Honda's horen! (Maar ik mag niet meedoen )
Misschien wat kort door de bocht; "the look". Maar smaken verschillen.
En ieder zijn ding.