Heb de meters binnen maar er zitten de standaard fittingen bij maar passen deze fittingen of moet ik er nog iets bij halen om ze te kunnen monteren.
En ik had niet verwacht dat die oliedruksensor van Autometer zo groot zou zijn dus die moet ik plaatsen in zo'n sensorring omdat hij dan niet zo kan trillen omdat hij op de kop hangt.
Maar wat zijn de maten van de aansluitingen van zo'n ring en nog goede ervaringen met een merk?
De olietemp. plaats ik weer terug in carter.
Watertemp. kan ik die plaasten in de slang naar de radiateur toe , dan meet ik toch pas de vloeistoftemperatuur als de thermostaat open is?
Of zijn er nog andere plekken om deze sensor kwijt te kunnen?
Autometer meter/sensor aansluitingen
Vrijwel al dat soort sensoren zijn 1 maat wat passing betreft, pin me er niet op vast, ik dacht 1/8 of zo.
Sensor voor water kan ook in zo'n adapter, heb je gezien waar vteccie die van hem had zitten?
Ik heb div. olie ringen voorbij zien komen, ik zelf heb nooit lekkages gehad of wat dan ook maar anderen weer wel.
Dus ja, welk merk je wil zal je zelf moeten bepalen.
Sensor voor water kan ook in zo'n adapter, heb je gezien waar vteccie die van hem had zitten?
Ik heb div. olie ringen voorbij zien komen, ik zelf heb nooit lekkages gehad of wat dan ook maar anderen weer wel.
Dus ja, welk merk je wil zal je zelf moeten bepalen.