Dealerverhalen .......
Zo Sander is het eruit!? :lol:
Ik en garage's...
1. Van een Honda dealer verwacht ik service en zeker kennis van zaken, geen gel*l, weet men iets niet verwacht ik dat men de ervaring van het merk (bv achterremmen CRX) heeft en gebruikt. Of de juiste contacten in het land om hieraan te komen.
2. Maakt men een foutje is dat geen probleem zolang dat netjes opgelost word.
3. Garantie is GARANTIE! en geen gel*l van sorry maar dat valt er niet onder.
4. Ik kijk altijd mee als er wat aan haar gedaan word. Zint het me niet of wil men bv met de "Amerikaanse schroevendraaier" aan de slag grijp ik direct in.
5. Bij voorkeur een monteur met een passie voor het merk en de specifieke techniek. Melden bij het maken van een afspraak; alleen HIJ mag aan haar werken.
6. De juiste prijs :-)
Verhaaltje CRX:
Mijn Honda's zijn altijd in Hoofddorp bij Biesheuvel in onderhoud geweest deze werd overgenomen door een %$%$^%$Hyundai dealer dus ik moest naar de afdeling van Amsterdam Sparklerweg Biesheuvel. Ok ik even kijken hoe het er daar aan toe ging... mijn V-snaar laten vervangen van de dynamo van mijn EE8. Monteur zag eruit alsof hij op de sloop werkte ! bleek naderhand ook!
Ik reed weer naar huis en na 25min was de olie weer lekker warm dus op de Haarlemmerweg VTEC! Hoor ik toch een knal! Had die bal gehakt de stelbout niet goed aangedraaid! Hoe moeilijk is dat?!? Slakkegang terug en de medewerkers van de garage op z'n Duits toe gesproken. Maar toen kwam het ... sorry meneer maar deze bout en moer hebben we niet op voorraad.. :evil: ... even tot 10 geteld en medegedeeld dat ze er maar een uit een nieuwe auto draaien! Gedaan en nooit meer daar geweest!
Prutsers!
Gelukkig nu een Top adres In Hillegom Honda Koot gevonden.
Voldoen ruim aan de gestelde criteria :thumbs:
Zo, dat is er ook uit! :mrgreen:
Ik en garage's...
1. Van een Honda dealer verwacht ik service en zeker kennis van zaken, geen gel*l, weet men iets niet verwacht ik dat men de ervaring van het merk (bv achterremmen CRX) heeft en gebruikt. Of de juiste contacten in het land om hieraan te komen.
2. Maakt men een foutje is dat geen probleem zolang dat netjes opgelost word.
3. Garantie is GARANTIE! en geen gel*l van sorry maar dat valt er niet onder.
4. Ik kijk altijd mee als er wat aan haar gedaan word. Zint het me niet of wil men bv met de "Amerikaanse schroevendraaier" aan de slag grijp ik direct in.
5. Bij voorkeur een monteur met een passie voor het merk en de specifieke techniek. Melden bij het maken van een afspraak; alleen HIJ mag aan haar werken.
6. De juiste prijs :-)
Verhaaltje CRX:
Mijn Honda's zijn altijd in Hoofddorp bij Biesheuvel in onderhoud geweest deze werd overgenomen door een %$%$^%$Hyundai dealer dus ik moest naar de afdeling van Amsterdam Sparklerweg Biesheuvel. Ok ik even kijken hoe het er daar aan toe ging... mijn V-snaar laten vervangen van de dynamo van mijn EE8. Monteur zag eruit alsof hij op de sloop werkte ! bleek naderhand ook!
Ik reed weer naar huis en na 25min was de olie weer lekker warm dus op de Haarlemmerweg VTEC! Hoor ik toch een knal! Had die bal gehakt de stelbout niet goed aangedraaid! Hoe moeilijk is dat?!? Slakkegang terug en de medewerkers van de garage op z'n Duits toe gesproken. Maar toen kwam het ... sorry meneer maar deze bout en moer hebben we niet op voorraad.. :evil: ... even tot 10 geteld en medegedeeld dat ze er maar een uit een nieuwe auto draaien! Gedaan en nooit meer daar geweest!
Prutsers!
Gelukkig nu een Top adres In Hillegom Honda Koot gevonden.
Voldoen ruim aan de gestelde criteria :thumbs:
Zo, dat is er ook uit! :mrgreen:
-
- Posts: 1387
- Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
- Contact:
accordR wrote:Honda Herven den Bosch :thumbs:
Honda Kraaiven Tilburg :thumbs:
Ik weet wel dat echt speciefieke vragen over een type-r daar bijna geen een dealer direct antwoord op heeft.
idd blijft altijd lastig dingen op te vragen/bestellen. In den bosch hadden ze niet echt 'opstart' problemen. sommige dealers/handelaren kennen de auto niet eens 8) vin dat altijd wel stoer. of als je ergens komt zie je sommige mensen ook zo vragen kijken naar je, heerlijk :-)
Vandaag de CTR naar de Bois in Nieuwegein gebracht voor de 40k km beurt.
Ik heb altijd goede verhalen over ze gehoord van zowel leden als niet leden van de club.
Toen ik belde voor een afspraak was ik al onder de indruk van hun klantgerichtheid en bereidwilligheid om dingen voor je op te zoeken.
Iets wat bij de vorige dealer te wensen over laat.
De beurt op zich was snel gedaan, olie heb ik zelf aangeleverd en lucht filter hoeft ook niet. Kwa kosten viel dat dus mee.
Me versnellings bak zweet/lekt olie bij de pakking.
Dit wordt helemaal onder garantie verholpen, ze gaan dus die hele bak eronder uit halen om een pakking te vernieuwen.
Krijg ook vervangend vervoer.
Vorige dealer wou dit dus niet doen. Misschien dat ik dan ook een ander, 'lichter', vliegwiel laat plaatsen.
Kortom, ik heb een heleboel gevraagd en alles werd gelijk uitgezocht, kreeg duidelijke antwoorden en geen vage antwoorden, ze wisten dus waar ze het over hadden.
Ik ben dus zeer tevreden over hun service.
Honda de Bois :thumbs: :worshippy:
Ik heb altijd goede verhalen over ze gehoord van zowel leden als niet leden van de club.
Toen ik belde voor een afspraak was ik al onder de indruk van hun klantgerichtheid en bereidwilligheid om dingen voor je op te zoeken.
Iets wat bij de vorige dealer te wensen over laat.
De beurt op zich was snel gedaan, olie heb ik zelf aangeleverd en lucht filter hoeft ook niet. Kwa kosten viel dat dus mee.
Me versnellings bak zweet/lekt olie bij de pakking.
Dit wordt helemaal onder garantie verholpen, ze gaan dus die hele bak eronder uit halen om een pakking te vernieuwen.
Krijg ook vervangend vervoer.
Vorige dealer wou dit dus niet doen. Misschien dat ik dan ook een ander, 'lichter', vliegwiel laat plaatsen.
Kortom, ik heb een heleboel gevraagd en alles werd gelijk uitgezocht, kreeg duidelijke antwoorden en geen vage antwoorden, ze wisten dus waar ze het over hadden.
Ik ben dus zeer tevreden over hun service.
Honda de Bois :thumbs: :worshippy:
Vandaag 29 juni een afspraak staan met tcc om 9:30 om de sol af te laten stellen.
Ik denk van, om 7:30 rij ik weg dan heb ik 45 min. speling
rij ik terhoogte van de wouwse tol (bij bergen op zoom/breda)
KNAP!!! distributie riem gebroken! met behulp van de ANWB auto terug gesleept naar goes naar de honda dealer.
Even uitgaan van het ergste...waarschijnlijk de uitlaat kleppen krom dan wel niet het hele motorblok naar de kl*te.
Ik hoop dat het meevalt, ze halen nu de cilinderkop er af om te kijken wat de schade is, o ja...de ditributie riem zit er net 3 weken op! dus nieuw eigenlijk!
:cry:
Ik denk van, om 7:30 rij ik weg dan heb ik 45 min. speling
rij ik terhoogte van de wouwse tol (bij bergen op zoom/breda)
KNAP!!! distributie riem gebroken! met behulp van de ANWB auto terug gesleept naar goes naar de honda dealer.
Even uitgaan van het ergste...waarschijnlijk de uitlaat kleppen krom dan wel niet het hele motorblok naar de kl*te.
Ik hoop dat het meevalt, ze halen nu de cilinderkop er af om te kijken wat de schade is, o ja...de ditributie riem zit er net 3 weken op! dus nieuw eigenlijk!
:cry:
Sjakiera wrote:Vandaag 29 juni een afspraak staan met tcc om 9:30 om de sol af te laten stellen.
Ik denk van, om 7:30 rij ik weg dan heb ik 45 min. speling
rij ik terhoogte van de wouwse tol (bij bergen op zoom/breda)
KNAP!!! distributie riem gebroken! met behulp van de ANWB auto terug gesleept naar goes naar de honda dealer.
Even uitgaan van het ergste...waarschijnlijk de uitlaat kleppen krom dan wel niet het hele motorblok naar de kl*te.
Ik hoop dat het meevalt, ze halen nu de cilinderkop er af om te kijken wat de schade is, o ja...de ditributie riem zit er net 3 weken op! dus nieuw eigenlijk!
:cry:
Garantie?