itr passagierdeurvergrendeling gemaakt wie er last v heeft
itr passagierdeurvergrendeling gemaakt wie er last v heeft
mijn vriendin haar broer had al een tijdje last van zijn passagiersdeur die niet vast of los ging bij het openen of sluiten aan de bestuurderskant.
na lang zoeken bleek het een kleine schakelaar die slecht contact gaf.
deze hangt ergens aan de onderzijde van het slot(lopen 3
draden naartoe) en er zit een stang op v het slot
klein onding zelf ziet wit en is zon 4 cm groot
je moet alles wel demonteren zelfs je ruitmechanisme om aan de boel te raken
greetz
na lang zoeken bleek het een kleine schakelaar die slecht contact gaf.
deze hangt ergens aan de onderzijde van het slot(lopen 3
draden naartoe) en er zit een stang op v het slot
klein onding zelf ziet wit en is zon 4 cm groot
je moet alles wel demonteren zelfs je ruitmechanisme om aan de boel te raken
greetz
en andersom als het goed is ook weer niet
vraagje: ik ben alarmpje aan het installeren (of ja, zit erin, maatje van me doet de aansluitingen van de week, die doet het voor zijn beroep en dan is het dus zeker goed)
Alleen: vanwege het 'probleem' dat Roblom noemt: werkt de afstandsbediening dan wel op beide deuren?

vraagje: ik ben alarmpje aan het installeren (of ja, zit erin, maatje van me doet de aansluitingen van de week, die doet het voor zijn beroep en dan is het dus zeker goed)
Alleen: vanwege het 'probleem' dat Roblom noemt: werkt de afstandsbediening dan wel op beide deuren?
Bij mij gaan beide deuren van/op het slot en ik heb gelukkig nog nooit problemen gehad met niet werkende deuren.
Ik heb een Meta System alarm wat volgens mij geleverd werd door Honda want ik zie nogal wat Honda's met Meta alarmen.
Ik heb een Meta System alarm wat volgens mij geleverd werd door Honda want ik zie nogal wat Honda's met Meta alarmen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
De linkerdeur heeft geen actuator om het slot electrisch te vergrendelen/ontgrendelen. De rechterdeur heeft wel een motortje en die is verbonden met de schakelaar van de linkerdeur.
Als je een alarmsysteem hebt, dan hebben ze een actuator/motor in de linkerdeur gemonteerd. De rechterdeur gaat dan gewoon mee op slot en van het slot. Als je actuator van de linkerdeur te aggresief is, dan slijt de schakelaar van de linkerdeur (contact problemen), waardoor de rechterdeur niet altijd electrisch wordt vergrendeld/ontgrendeld.
Als je een alarmsysteem hebt, dan hebben ze een actuator/motor in de linkerdeur gemonteerd. De rechterdeur gaat dan gewoon mee op slot en van het slot. Als je actuator van de linkerdeur te aggresief is, dan slijt de schakelaar van de linkerdeur (contact problemen), waardoor de rechterdeur niet altijd electrisch wordt vergrendeld/ontgrendeld.
ITR1689 wrote:De linkerdeur heeft geen actuator om het slot electrisch te vergrendelen/ontgrendelen. De rechterdeur heeft wel een motortje en die is verbonden met de schakelaar van de linkerdeur.
Klopt volledig !!! :wink:
Veel succes voor diegene die het zelf gaan doen ... om van de deur via de originele rubber binnen te geraken is niet altijd even simpel ...
En i.v.m linkerdeur dat is vooral een goede afstelling van het pompje ff u mee bezig houden en de schakelaar slijt helemaal niet !