ITR1689 wrote:Als ik dit zie, dan heb je gewoon de druk verlaagd naar stock waardes. Hij stond blijkbaar te hoog afgesteld door de vorige eigenaar.
Ik heb niks gewijzigd naar stock waardes... dat heeft Frank gedaan.
En idd naar aanleiding van de dyno.
De vorige eigenaar ben ik.
Bij installeren destijds afgesteld op de aanwezige waarde.
Huh?
Dat snap ik niet helemaal. Dus jij hebt de drukregelaar gekocht? Ik neem aan dat je niet de eerste eigenaar bent van de ITR.
En wie heeft de regelaar destijds afgesteld?
Ik heb die drukregelaar gekocht. En ik ben de derde eigenaar van de ITR. Regelaar heb ik destijds afgesteld.
Das toch een duidelijke taal KEN of zal ik het vertalen in het Chinees :lol:
Probeer maar.... :-)
Nog 1 tip over de drukregelaar: het is nauwkeuriger om de druk af te regelen met de vacuumslang eraf. Als de slang aangesloten is op de inlaat dan is de benzinedruk afhankelijk van de inlaatonderdruk en dat varieert.
Met de slang eraf is de benzinedruk constant (stock).