Wat is dit?

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

VTECRob wrote:
ITR1689 wrote:Als ik dit zie, dan heb je gewoon de druk verlaagd naar stock waardes. Hij stond blijkbaar te hoog afgesteld door de vorige eigenaar.


Ik heb niks gewijzigd naar stock waardes... dat heeft Frank gedaan.

En idd naar aanleiding van de dyno.

De vorige eigenaar ben ik.

Bij installeren destijds afgesteld op de aanwezige waarde.

Huh?
Dat snap ik niet helemaal. Dus jij hebt de drukregelaar gekocht? Ik neem aan dat je niet de eerste eigenaar bent van de ITR.
En wie heeft de regelaar destijds afgesteld?
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Wat snap je er niet aan?

Ik heb die drukregelaar gekocht.
En ik ben de derde eigenaar van de ITR.
Regelaar heb ik destijds afgesteld.
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

VTECRob wrote:Wat snap je er niet aan?

Ik heb die drukregelaar gekocht.
En ik ben de derde eigenaar van de ITR.
Regelaar heb ik destijds afgesteld.


Das toch een duidelijke taal KEN of zal ik het vertalen in het Chinees :lol:
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

Voodoo wrote:
VTECRob wrote:Wat snap je er niet aan?

Ik heb die drukregelaar gekocht.
En ik ben de derde eigenaar van de ITR.
Regelaar heb ik destijds afgesteld.


Das toch een duidelijke taal KEN of zal ik het vertalen in het Chinees :lol:

Probeer maar.... :-)

Nog 1 tip over de drukregelaar: het is nauwkeuriger om de druk af te regelen met de vacuumslang eraf. Als de slang aangesloten is op de inlaat dan is de benzinedruk afhankelijk van de inlaatonderdruk en dat varieert.
Met de slang eraf is de benzinedruk constant (stock).
Locked