hardcorehonda (08-2010 aangepaste uitlaat)
-
@ mr X
dank je!!! ik ben ook al een tijdje opzoek naar een mooi spoilertje... maar helaas mooi subtiel is niet te krijgen voor de coupe.
De gen6 mugen spoiler vind ik smaakvol maar deze is te breed om zomaar te plaatsen...
en de zaag setten in een orginele mugen vleugel is bijna godslastering.
@ Maskertje
DBM importeerd defi tegen redelijk schappelijke prijzen.
kijk bij hun op de site naar de BF series.
die prijzen komen vrijwel overeen met mijn meters.
@ Ken
Zijn normal cheapass nipparts schijven, ben benieuwd hoelang deze het gaan volhouden.
Mijn oude schijven waren totaal versleten.
deuken en krom... en zelfs haarscheurtjes... ik denk dat het spull misschien toch iets te heet word in een 15" velg.
maargoed ik mag niet klagen.. heb er nu 3 jaar mee geremt en ik moet zeggen dat ik altijd vrij hard rem.
dank je!!! ik ben ook al een tijdje opzoek naar een mooi spoilertje... maar helaas mooi subtiel is niet te krijgen voor de coupe.
De gen6 mugen spoiler vind ik smaakvol maar deze is te breed om zomaar te plaatsen...
en de zaag setten in een orginele mugen vleugel is bijna godslastering.
@ Maskertje
DBM importeerd defi tegen redelijk schappelijke prijzen.
kijk bij hun op de site naar de BF series.
die prijzen komen vrijwel overeen met mijn meters.
@ Ken
Zijn normal cheapass nipparts schijven, ben benieuwd hoelang deze het gaan volhouden.
deuken en krom... en zelfs haarscheurtjes... ik denk dat het spull misschien toch iets te heet word in een 15" velg.
maargoed ik mag niet klagen.. heb er nu 3 jaar mee geremt en ik moet zeggen dat ik altijd vrij hard rem.
hardcorehonda wrote:@ Ken
Dat is raar. Ik heb nog steeds de originele schijven (5 jaar). En ik heb ook 15" velgen en flink aantal circuitdagen mee gereden en ik gebruik Ferodo DS3000 en DS2500. Ik vind ze daarom vrij goed voor OEM.
Ik zit ook te denken aan Nipparts schijven ipv OEM, hierna.
-
Tom wrote:Dat ziet er veelbelovend uit! Zien je we jouw een x op een meeting?
niet op een TYPER meeting.. mijn auto is geen type R op kenteken...
ik hoor niet bij de stoere mannen :-) (hoezo elitair?)
neej geintje...
het was de bedoeling dat ik afgelopen weekend aanwezig was bij RICA maar door omstandigheden in de prive sfeer kon ik niet aanwezig zijn.
Frank en sander zijn hiervan op de hoogte gesteld.
maar de wat simpelere serieuze meetings kom ik wel...
Grote evenementen vol showbakken heb ik nu naar 5 jaar wel gezien.
en KEN... de schijven waren al 2de hands toen ik ze overnam met het onderstel... 63K toen ik ze kocht en nu 58K erbij.. dus toaal meer dan 100.000 kilometer volgehouden.
-
AccordTypeaRd wrote:Ik ben reuze benieuwd hoe die "baby"ITR er in het echt uitziet, complimenten :thumbs:
Hij is niet anders op de foto dan in het echt..
aleen mijn interieur moet aangepakt worden en het dak is 2 maanden geleden schade op gekomen dat aangepakt moet worden samen met het schuifkanteldakkie.
voor de rest zijn het kleine dingetjes die ik moet aanpakken..
me oude nette velgen weer terug.
je kent het wel.
-
Mr G van de brielse auto schade heeft zater dag even een lektest uitgevoerd op het blokkie om te kijken hoe we verder gaan met de auto.
Ik miste vermogen in 5e versnelling na 190Kmh en olieverbruik vond ik voor mijn standaard onacceptabel.
De volgende score kwam eruit.
cil1- 6% verlies
cil2- 6% verlies
cil3- 16% verlies
cil4- 10% verlies
er was overigens NIETS te zien aan de bougies dat duidde op ernstige schade ofzo.
Alles draait lekker en is aardig vlot naar de 100.
Kortom... zeer binnekort gaat de kop eraf voor revisie+nokkenassen.
en dan kijken hoe de zuigers/veren/cilinders eruit zien.
Hoogstewaarschijnlijk word het lekker totaal reviseren, frisblokkie.
Geen turbozuigers en stangen want ik begin steeds meer te twijfelen ofdat ik met mijn te dure smaak dat wel moet gaan doen op een dagelijkse auto van 12 jaar oud.
Stiekem vind ik dit toch ook wel leuk rijden zo.
gasgeven in bochten zonder 3 banen op te schuiven.

Ik miste vermogen in 5e versnelling na 190Kmh en olieverbruik vond ik voor mijn standaard onacceptabel.
De volgende score kwam eruit.
cil1- 6% verlies
cil2- 6% verlies
cil3- 16% verlies
cil4- 10% verlies
er was overigens NIETS te zien aan de bougies dat duidde op ernstige schade ofzo.
Alles draait lekker en is aardig vlot naar de 100.
Kortom... zeer binnekort gaat de kop eraf voor revisie+nokkenassen.
en dan kijken hoe de zuigers/veren/cilinders eruit zien.
Hoogstewaarschijnlijk word het lekker totaal reviseren, frisblokkie.
Geen turbozuigers en stangen want ik begin steeds meer te twijfelen ofdat ik met mijn te dure smaak dat wel moet gaan doen op een dagelijkse auto van 12 jaar oud.
Stiekem vind ik dit toch ook wel leuk rijden zo.
gasgeven in bochten zonder 3 banen op te schuiven.

-
wederom een update..
6000K HID
http://www.hondaperformance.nl/viewtopic.php?p=22057#22057
TypeR pookhoes

6000K HID
http://www.hondaperformance.nl/viewtopic.php?p=22057#22057
TypeR pookhoes
-