hardcorehonda (08-2010 aangepaste uitlaat)

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

Wat voor remschijven zijn dat? Ik heb wel interesse in jouw oude ITR schijven.... :D
hardcorehonda
Posts: 294
Joined: Thu May 20, 2004 12:42 pm
Contact:

Post by hardcorehonda »

@ mr X

dank je!!! ik ben ook al een tijdje opzoek naar een mooi spoilertje... maar helaas mooi subtiel is niet te krijgen voor de coupe.
De gen6 mugen spoiler vind ik smaakvol maar deze is te breed om zomaar te plaatsen...

en de zaag setten in een orginele mugen vleugel is bijna godslastering.


@ Maskertje

DBM importeerd defi tegen redelijk schappelijke prijzen.
kijk bij hun op de site naar de BF series.
die prijzen komen vrijwel overeen met mijn meters.


@ Ken

Zijn normal cheapass nipparts schijven, ben benieuwd hoelang deze het gaan volhouden.
Mijn oude schijven waren totaal versleten.
deuken en krom... en zelfs haarscheurtjes... ik denk dat het spull misschien toch iets te heet word in een 15" velg.
maargoed ik mag niet klagen.. heb er nu 3 jaar mee geremt en ik moet zeggen dat ik altijd vrij hard rem.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

CW en minimalistic gestyled, less is more/ better! :thumbs:

Nice Ride 8)
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

nice hoor... nog een fan van Defi... 8)
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Yo, ziet er goed uit!
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

hardcorehonda wrote:@ Ken

Zijn normal cheapass nipparts schijven, ben benieuwd hoelang deze het gaan volhouden.
Mijn oude schijven waren totaal versleten.
deuken en krom... en zelfs haarscheurtjes... ik denk dat het spull misschien toch iets te heet word in een 15" velg.
maargoed ik mag niet klagen.. heb er nu 3 jaar mee geremt en ik moet zeggen dat ik altijd vrij hard rem.

Dat is raar. Ik heb nog steeds de originele schijven (5 jaar). En ik heb ook 15" velgen en flink aantal circuitdagen mee gereden en ik gebruik Ferodo DS3000 en DS2500. Ik vind ze daarom vrij goed voor OEM.

Ik zit ook te denken aan Nipparts schijven ipv OEM, hierna.
Tom
Posts: 343
Joined: Sat Jan 24, 2004 9:28 pm

Post by Tom »

Dat ziet er veelbelovend uit! Zien je we jouw een x op een meeting?
hardcorehonda
Posts: 294
Joined: Thu May 20, 2004 12:42 pm
Contact:

Post by hardcorehonda »

Tom wrote:Dat ziet er veelbelovend uit! Zien je we jouw een x op een meeting?


niet op een TYPER meeting.. mijn auto is geen type R op kenteken...
ik hoor niet bij de stoere mannen :-) (hoezo elitair?)

neej geintje...


het was de bedoeling dat ik afgelopen weekend aanwezig was bij RICA maar door omstandigheden in de prive sfeer kon ik niet aanwezig zijn.
Frank en sander zijn hiervan op de hoogte gesteld.

maar de wat simpelere serieuze meetings kom ik wel...
Grote evenementen vol showbakken heb ik nu naar 5 jaar wel gezien.


en KEN... de schijven waren al 2de hands toen ik ze overnam met het onderstel... 63K toen ik ze kocht en nu 58K erbij.. dus toaal meer dan 100.000 kilometer volgehouden.
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

hardcorehonda wrote:maar de wat simpelere serieuze meetings kom ik wel...
Grote evenementen vol showbakken heb ik nu naar 5 jaar wel gezien.

Na 5 jaar pas? :D
baRt
Posts: 1258
Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm

Post by baRt »

mja, ik kan me er ook wel in vinden... maar goed, de laatste 2 van die 5 jaar was voor de fun, niet de showbakken...

ik snap wel waar onze anthony vandaan komt... :)
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Ik ben reuze benieuwd hoe die "baby"ITR er in het echt uitziet, complimenten :thumbs:
hardcorehonda
Posts: 294
Joined: Thu May 20, 2004 12:42 pm
Contact:

Post by hardcorehonda »

AccordTypeaRd wrote:Ik ben reuze benieuwd hoe die "baby"ITR er in het echt uitziet, complimenten :thumbs:


Hij is niet anders op de foto dan in het echt..

aleen mijn interieur moet aangepakt worden en het dak is 2 maanden geleden schade op gekomen dat aangepakt moet worden samen met het schuifkanteldakkie.

voor de rest zijn het kleine dingetjes die ik moet aanpakken..
me oude nette velgen weer terug.

je kent het wel.
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

hardcorehonda wrote:
AccordTypeaRd wrote:Ik ben reuze benieuwd hoe die "baby"ITR er in het echt uitziet, complimenten :thumbs:


Hij is niet anders op de foto dan in het echt..

Nee, maar zo in het echt komt een auto anders over, en zo'n project al helemaal natuurlijk.
jupke
Posts: 584
Joined: Sun Feb 06, 2005 7:01 pm

Post by jupke »

welkom, heel dik projectje :shock:
hardcorehonda
Posts: 294
Joined: Thu May 20, 2004 12:42 pm
Contact:

Post by hardcorehonda »

Mr G van de brielse auto schade heeft zater dag even een lektest uitgevoerd op het blokkie om te kijken hoe we verder gaan met de auto.
Ik miste vermogen in 5e versnelling na 190Kmh en olieverbruik vond ik voor mijn standaard onacceptabel.

De volgende score kwam eruit.

cil1- 6% verlies
cil2- 6% verlies
cil3- 16% verlies
cil4- 10% verlies

er was overigens NIETS te zien aan de bougies dat duidde op ernstige schade ofzo.
Alles draait lekker en is aardig vlot naar de 100.

Kortom... zeer binnekort gaat de kop eraf voor revisie+nokkenassen.
en dan kijken hoe de zuigers/veren/cilinders eruit zien.

Hoogstewaarschijnlijk word het lekker totaal reviseren, frisblokkie.
Geen turbozuigers en stangen want ik begin steeds meer te twijfelen ofdat ik met mijn te dure smaak dat wel moet gaan doen op een dagelijkse auto van 12 jaar oud.

Stiekem vind ik dit toch ook wel leuk rijden zo.
gasgeven in bochten zonder 3 banen op te schuiven.

Image
Image
Image
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Schone engine bay... me like!
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
hardcorehonda
Posts: 294
Joined: Thu May 20, 2004 12:42 pm
Contact:

Post by hardcorehonda »

wederom een update..

6000K HID
http://www.hondaperformance.nl/viewtopic.php?p=22057#22057
Image
Image

TypeR pookhoes
Image
creez
Posts: 90
Joined: Thu Jan 26, 2006 4:19 pm

Post by creez »

lekker he HIDs :) moet zeggen dat ze in projector behuizingen zoals een ITR heeft wat beter tot zn recht komen, maar er goede upgrade :)
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Jij hebt ook echt spul. :D :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
hardcorehonda
Posts: 294
Joined: Thu May 20, 2004 12:42 pm
Contact:

Post by hardcorehonda »

VTECCIE wrote:Jij hebt ook echt spul. :D :D


waar baseer je dat op dan?

Alle aftermarket hid sets in halogeen behuizingen kun je zien als NEP spull.

helaas zijn er nog geen betaalbare mooie alternatieve voor de ef/eg civics zonder over te stappen op lelijke tyc projectors met daarin in retrofit projector.
Locked