ops: sorry Sander :wink:
wou uw radio niet afkeuren en die zal inderdaad perfect werken maar Sony is nog 1 van de weinige die , volgens mijn ervaring in die sektor :roll: nog de antenne uitschakelt bij cd of cassette :wink:
was niet persoonlijk :razz:
Maar naar mijn mening wordt dit probleem inderdaad veroorzaakt door het 'standby' staan van de radio ivm filemeldingen. Als je die functie uitzet dan moet het toch werken lijkt me.
Bij mij ging de antenne ook naar boven zodra ik de aankop indrukte... er irritant, zowel het geluid van het motortje als de lelijke antenne... Ik heb daarom de gehele antenne en motor eruitgehaald; die motorunit is nog best zwaar! Nu heb ik zo'n korte antenne, maar eigenlijk wil helemaal geen antenne, het gat dichtmaken en een kleine antenne binnen de auto plaatsen. Ook een mogelijkheid...
s2k antenne past heel netjes, ik heb de booster er ook bij, perfect ontvangst.
Heel netjes, gewoon plug & play???
Helaas geen plug & play... Je moet de binnenkap van de kofferruimte links (vrijwel) in z'n geheel loshalen om bij de antenne en -motor te kunnen komen.
itr1882 wrote:Helaas geen plug & play... Je moet de binnenkap van de kofferruimte links (vrijwel) in z'n geheel loshalen om bij de antenne en -motor te kunnen komen.
jammer...dan maar lekker in een van de weekenden zelf uitzoeken hoe dat allemaal in elkaar zit...
maar hoe zit het met het ontvangst van de s2k antenne? vind m echt stoer staan en niet de hele tijd dat ge*** met in en uitschuiven + dat je niet zo'n lange toeter achter op je auto hebt staan.
mijn antenne is een tijd geleden kapot gegaan en heb toen een originele honda besteld... ding was echter nóg langer dan die erop zat :shock: was wel even slikken dus wil eigenlijk al lang iets anders..
itr1882 wrote:Helaas geen plug & play... Je moet de binnenkap van de kofferruimte links (vrijwel) in z'n geheel loshalen om bij de antenne en -motor te kunnen komen.
jammer...dan maar lekker in een van de weekenden zelf uitzoeken hoe dat allemaal in elkaar zit...
Nouja je hoeft niet heel die plastik kap los te halen. Ik heb alleen het eerste deel gedaan , wel even de achterbank neergeklapt.
Hijs niet helemaal plug en play, het kapje moet even gedremeld worden om goed te passen, tevens moet je even de booster aarden. De orginele antenne zit vast aan je chassis. Die van mij hangt gewoon aan het ophang punt, weegt bijna niks, lijkt me geen probleem.
mr. X wrote:maar hoe zit het met het ontvangst van de s2k antenne? vind m echt stoer staan en niet de hele tijd dat ge*** met in en uitschuiven + dat je niet zo'n lange toeter achter op je auto hebt staan.
mijn antenne is een tijd geleden kapot gegaan en heb toen een originele honda besteld... ding was echter nóg langer dan die erop zat :shock: was wel even slikken dus wil eigenlijk al lang iets anders..
en prijs van dat grapje?
Onvangst is gewoon goed , als je de antenne even aard. Ik heb de stekker van de oude antenne overgezet zodat het allemaal wel lekker op elkaar pluged.
Kosten nieuw kan ik je niet bij helpen heb hem overgenomen van randall.