Antenne selectie.

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
ITR1217

Post by ITR1217 »

:o ops: sorry Sander :wink:
wou uw radio niet afkeuren en die zal inderdaad perfect werken maar Sony is nog 1 van de weinige die , volgens mijn ervaring in die sektor :roll: nog de antenne uitschakelt bij cd of cassette :wink:
was niet persoonlijk :razz:
HONDA

Post by HONDA »

Zo was het ook niet opgevat. :D

Maar naar mijn mening wordt dit probleem inderdaad veroorzaakt door het 'standby' staan van de radio ivm filemeldingen. Als je die functie uitzet dan moet het toch werken lijkt me.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
creez

Post by creez »

Image
Image

s2k antenne past heel netjes, ik heb de booster er ook bij, perfect ontvangst.
creez

Post by creez »

onderste is telefoon camera foto dus niet zeuren ;)
HondArd

Post by HondArd »

[quote="creez"]onderste is telefoon camera foto dus niet zeuren ]
Beetje donker, maar wel heel duidelijk, netjes.
DC2

Post by DC2 »

Bij mij ging de antenne ook naar boven zodra ik de aankop indrukte... er irritant, zowel het geluid van het motortje als de lelijke antenne... Ik heb daarom de gehele antenne en motor eruitgehaald; die motorunit is nog best zwaar! Nu heb ik zo'n korte antenne, maar eigenlijk wil helemaal geen antenne, het gat dichtmaken en een kleine antenne binnen de auto plaatsen. Ook een mogelijkheid...
itr-1895

Post by itr-1895 »

antenne op je raam plakken zie je er niks meer van.

dat is gewoon zoon stikker met van die achterruit verwarming dingen erop.
vtecmoon

Post by vtecmoon »

creez wrote:Image

Heel netjes, gewoon plug & play???
DC2

Post by DC2 »

vtecmoon wrote:
creez wrote:Image

Heel netjes, gewoon plug & play???

Helaas geen plug & play... Je moet de binnenkap van de kofferruimte links (vrijwel) in z'n geheel loshalen om bij de antenne en -motor te kunnen komen.
vtecmoon

Post by vtecmoon »

itr1882 wrote:Helaas geen plug & play... Je moet de binnenkap van de kofferruimte links (vrijwel) in z'n geheel loshalen om bij de antenne en -motor te kunnen komen.

jammer...dan maar lekker in een van de weekenden zelf uitzoeken hoe dat allemaal in elkaar zit...
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

en om die binnekant weg te halen moet je achterbank er ook uit..... ;)
DC2

Post by DC2 »

[quote="Gaskleppie"]en om die binnekant weg te halen moet je achterbank er ook uit..... ]

Klopt...dat stukje had ik al verdrongen.. :lol:
mr. X

Post by mr. X »

plus je zei-schermen aan de binnenkant dus daar ben je wel even zoet mee :-)
HondArd

Post by HondArd »

itr-1895 wrote:antenne op je raam plakken zie je er niks meer van.

dat is gewoon zoon stikker met van die achterruit verwarming dingen erop.

Ontvangst is echter een heel stuk minder, geef mij dan maar zo'n lange metalen uitschuif-spriet.
mr. X

Post by mr. X »

maar hoe zit het met het ontvangst van de s2k antenne? vind m echt stoer staan en niet de hele tijd dat ge*** met in en uitschuiven + dat je niet zo'n lange toeter achter op je auto hebt staan.

mijn antenne is een tijd geleden kapot gegaan en heb toen een originele honda besteld... ding was echter nóg langer dan die erop zat :shock: was wel even slikken dus wil eigenlijk al lang iets anders..

en prijs van dat grapje?
creez

Post by creez »

vtecmoon wrote:
itr1882 wrote:Helaas geen plug & play... Je moet de binnenkap van de kofferruimte links (vrijwel) in z'n geheel loshalen om bij de antenne en -motor te kunnen komen.

jammer...dan maar lekker in een van de weekenden zelf uitzoeken hoe dat allemaal in elkaar zit...

Nouja je hoeft niet heel die plastik kap los te halen. Ik heb alleen het eerste deel gedaan , wel even de achterbank neergeklapt.

Hijs niet helemaal plug en play, het kapje moet even gedremeld worden om goed te passen, tevens moet je even de booster aarden. De orginele antenne zit vast aan je chassis. Die van mij hangt gewoon aan het ophang punt, weegt bijna niks, lijkt me geen probleem.
creez

Post by creez »

mr. X wrote:maar hoe zit het met het ontvangst van de s2k antenne? vind m echt stoer staan en niet de hele tijd dat ge*** met in en uitschuiven + dat je niet zo'n lange toeter achter op je auto hebt staan.

mijn antenne is een tijd geleden kapot gegaan en heb toen een originele honda besteld... ding was echter nóg langer dan die erop zat :shock: was wel even slikken dus wil eigenlijk al lang iets anders..

en prijs van dat grapje?

Onvangst is gewoon goed , als je de antenne even aard. Ik heb de stekker van de oude antenne overgezet zodat het allemaal wel lekker op elkaar pluged.

Kosten nieuw kan ik je niet bij helpen heb hem overgenomen van randall.
DC2

Post by DC2 »

creez wrote:Nouja je hoeft niet heel die plastik kap los te halen. Ik heb alleen het eerste deel gedaan , wel even de achterbank neergeklapt.

Klopt, ik heb het idd zo gedaan.
Locked