Ik zelf ben mijn hele leven lang opgegroeid tussen de Honden en Australische parkieten , vandaar dat ik nu toch 2 honden (Sharpeis) heb.
Waarom "toch"?? Mijn vriendin is eigenlijk allergisch voor honden en katten/etc...maar omdat ik enorm mijn zin kan door drijven (eigenlijk verwend ben

Ik eigenwijs en dacht als je lichaam geen antistoffen kan aanmaken moet je het ermee confronteren langzamerhand want anders bouwt het nooit antistoffen op.(Gelezen op medische ..huppeldepup......)
Daarom hebben we een luchtreiniger aangekocht toen we de eerste Sharpei in huis kregen.
Resultaat ; in het begin wat allergische reacties , die na een loop van 4 á 5 maand toch steeds en steeds minder werden ook stond het verschrikkelijk dure apparaat steeds minder aan.
Sindsdien heeft ze veel minder en eigenlijk nooit meer last van de Honden in huis, en daarom hebben we er nu ook 2........
Wel is mijn vriendin nog redelijk allergisch voor katten mede omdat ze hier niet elke dag mee geconfronteerd word.
Voor mij was dit dure apperaat mer dan het geld waard , het filtert alle huisdieren luchtjes en alle stinkluchtjes van scheten tot een dranklucht.
Van huisstofmijt tot pollen..etc
Ook hebben we sinds dit jaar een Groene Leguaan , deze kan 1,5 mtr lang worden , ze is nu ongeveer 60cm.
Hier wat snelle foto shots , je ziet de Honden hier uitgetelt liggen van het niks doen......de ogen staan er krom op maar dat krijg met een ...goedkopere digicam :wink:
Cheina 2,5 jaar
Sayo 1,5 jaar
Kika 8 maand