voorstellen
-
- Posts: 404
- Joined: Mon Mar 01, 2004 9:23 pm
- Contact:
En dan hebben we het niet eens over de uitmuntende wegligging! Dat blijft gewoon zo'n sensatie geven, ik heb aardig wat auto's gereden, maar de bochten snelheid van een R ligt standaard al erg hoog, waar menig ander auto zijn onderstel moet aanpassen om enigzins hetzelfde resultaat te kunnen boeken.
En ze rijden idd best zuinig, als je onder de 5700rpm blijft. Dat is ook het voordeel van de vtec, bij rustig rijden is 1op10 of zelfs meer geen probleem :wink:
En ze rijden idd best zuinig, als je onder de 5700rpm blijft. Dat is ook het voordeel van de vtec, bij rustig rijden is 1op10 of zelfs meer geen probleem :wink:
-
- Posts: 13
- Joined: Thu Mar 30, 2006 9:13 am
Nou of hij weg gaat weet ik nog niet, hoor net van me vrouwtje dat ze gaat proberen te rijden met de sub. Ze veranderd van baan en moet de auto nu gebruiken voor woon/werk. Ik heb zelf een avensis wagon van de zaak. Dus even daarop wachten. Het doet ook pijn in me hart om hem te verkopen merk ik. De civic is de meest prachtige opvolger vind ik! Maar blijf ik rijden met de sub voor nog een paar jaar dan is het de nieuwe civic type R waarmee ik me hier voorstel 8)
Me sub is dus nu even uit de verkoop.
Subaru wordt steeds betaalbaarder! Je wil niet weten wat ze voor me auto wilde geven bij de dealer, 7500/8000 euro
Op autotrack staan de 98'ers nog voor 12 a 13k.
Nou ja ik houd je jullie nog op de hoogte, en ik ben in iedergeval toch weer verbonden met Honda op dit forum. 8)
Me sub is dus nu even uit de verkoop.
Subaru wordt steeds betaalbaarder! Je wil niet weten wat ze voor me auto wilde geven bij de dealer, 7500/8000 euro

Nou ja ik houd je jullie nog op de hoogte, en ik ben in iedergeval toch weer verbonden met Honda op dit forum. 8)
Dat was mijn probleem ook , ik ben bij 4 dealers geweest en daar was als eerste reactie ; Uhhhh ...nee geen interesse waarop er toen werd gezegd maar als er Airco op zit wil ik hem wel overnemen voor €8000 , ik zei; Dat gaat niet goedkomen .
Dus particulier is het beste met verkopen , hetzelfde geldt voor de ITR/ATR , de prijzen zijn in de particuliere markt hoog en als met inruil is het minder.
Maar je zo werkt het trouwens overal mee.
Dus particulier is het beste met verkopen , hetzelfde geldt voor de ITR/ATR , de prijzen zijn in de particuliere markt hoog en als met inruil is het minder.
Maar je zo werkt het trouwens overal mee.
Dus particulier is het beste met verkopen
Tenzij je hem weer inruilt bij je eigen dealer, dan hebben ze liever minder winst zodat jij iedere keer weer terugkomt voor onderhoud e.d. en dan weten ze ook gelijk wat de historie is van de auto. En dat is voor hun een extra veiligsheidsmarge dat ze geen wrak binnenhalen.
-
- Posts: 13
- Joined: Thu Mar 30, 2006 9:13 am
-
- Posts: 404
- Joined: Mon Mar 01, 2004 9:23 pm
- Contact:
En laat je niets wijsmaken op dat gekke Subaru forum. Nu gaat je blok tenminste langer mee dan 100.000 km. :lol:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
@Suby
Jij hebt een WRX en geen GTT. Hopelijk houdt jouw blok het langer uit.
Jij hebt een WRX en geen GTT. Hopelijk houdt jouw blok het langer uit.

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007