Ik ben Marcel (27 jaar) en ik heb me hier aangemeld omdat ik opzoek ben naar een honda civic Type R.
Momenteel rijd ik met een subaru impreza gt turbo.

De kleur moet denk ik wel bekent zijn voor de honda liefhebber :razz:
Echter de auto staat ook te koop, heb laatst een proefrit kunnen maken met een Civic Type R MY2003 8)
Had niet gedacht dat het zo'n bommetje zou zijn. Ik rijd zelf met ca 290 pk en rond de 400 nm koppel dus ik dacht eerlijk dat het alleen tegen zou vallen, en dat er een groot gebrek aan sensatie gevoel zou zijn :!:
Nu niks bleek waar, ik heb echt genoten, wat een geweld als de vtec inslaat, prachtig geluid en geweldig hoe de auto zo hoog in de toeren klimt.
Er is natuurlijk wel een verschil, met de sub heb je echt overal bergen koppel vanaf 2800 rpm. Maar goed er is altijd baas boven baas.
Heeft er iemand een indicatie wat een type R doet van 0 naar 200 echte km'ers?
Maar goed ben altijd al honda fan geweest, en wilde een snelle auto, zo'n 3 jaar terug gaan zoeken naar een accord type R, helaas waren ze nog flink aan de prijs en was een impreza gt turbo bij uitstek veel goedkoper en voor niet al te veel geld zo naar de 290 pk te tunen..
De kans is groot dat het er nu eindelijk toch van gaat komen om een R te gaan rijden.
Iemand tips over de auto, waar ik op moet letten en wat zijn de gangbare prijzen van zo'n auto.
Stel ik zoek een civic type R met airco uit 2003 met zeker nog geen 50dkm op de teller, wat voor prijs hoort bij dit plaatje?
Ik hoor het graag!
grt,
Marcel