Wilco ITR #1150

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
wilco

Post by wilco »

Klopt , ze vallen vooral op een foto erg donker uit , en vooral die glans is nu verdwenen , en het echt zijn ze wel lichter en zie je de 2 kleuren brons beter.
Katana

Post by Katana »

wilco wrote:Klopt , ze vallen vooral op een foto erg donker uit , en vooral die glans is nu verdwenen , en het echt zijn ze wel lichter en zie je de 2 kleuren brons beter.

Wacht maar tot de zon ooit weer gaat schijnen in Nederland, dan komen ze er zeker mooi uit.
WinFreak

Post by WinFreak »

Netjes...!
Image
HondArd

Post by HondArd »

Mooie velgen hoor, zo donker mag best.
wilco

Post by wilco »

Aiyoku wrote:
wilco wrote:Klopt , ze vallen vooral op een foto erg donker uit , en vooral die glans is nu verdwenen , en het echt zijn ze wel lichter en zie je de 2 kleuren brons beter.

Wacht maar tot de zon ooit weer gaat schijnen in Nederland, dan komen ze er zeker mooi uit.

Buiten dat , ze zijn precies dezelfde donkere kleur als de originele Mugen MF10 velgen :wink:
HONDA

Post by HONDA »

Hoe weet je dat dan?

Ik weet zeker dat de Rota versie van de Volk CE28N donkerder is dan het Volk orgineel. Ik heb ze namelijk beide gezien.

Verder boeit het geen moer hoor want de wielen staan mooi bij je maar ik ben benieuwd hoe je aan die info komt.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
wilco

Post by wilco »

Qua kleureigenschappen heb ik ze van een foto, en tuurlijk zal er wel wat kleurverschil zijn en het zal best dat de Rota's wat donkerder uitvallen, maar de Mugen MF10 velgen hebben namelijk ook een donkere kleur brons en dat heeft deze Rota ook.

Als ik met de originele velgen van Mugen had rondgereden had ik er dik voor moeten betalen, nu kan ik zeggen als ze toch naar een jaar beschadigd zijn kan ik weer andere velgen kopen of als ik ze zat ben kan ik deze als 2 paar velgen apart houden .
Dat doe je niet met de extreem dure Mugen velgen en tenslotte ga je er echt niet harder van met de Mugen velgen :lol: :wink:

Andere kleuren van mijn velg niet helemaal er op lijken;

Zwart;
Image
Image

Bronze;
Image
Image

Sports Bronze;
Image
Image

Royal Sports Bronze;(Mijn Velg)
Image
Image

All Bronze;
Image

Mugen MF10;
Image

JDM Mugen ITR met MF10 Velgen;
Image

S2000 met MF10 velgen;
Image
Image

Kijk dat de kleur niet helemaal overéén komt maakt niet uit , dat ze in dezelfde richting komen is wel goed.
Ik ben tevreden :wink:
HONDA

Post by HONDA »

En dat is het belangrijkste... :thumbs:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
wilco

Post by wilco »

Vandaag de velgen gemonteerd en natuurlijk even snel wat foto's geschoten, de zon scheen aardig en je zult daarom niet helemaal de kleur van de velgen goed kunnen zien.
Wel valt me op dat hoe je er ook voor staat dat gepolijste gedeelte van de velg continue net iets anders kleurt.

Foto's bijgeplaatst op Pag. 1!!
Voodoo

Post by Voodoo »

Mooi hoor 8)
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Image

Moeren staan ook goed!
Blijven ze nog goed zitten?

Staat erg goed die velgjes!
toppie!
wilco

Post by wilco »

Ik controleer voorlopig de wielmoeren eens per ....KM , als ik denk van ik kan ze toch niet meer aandraaien laat ik het voor wat het is.

Nog bedankt Frank!!!

Gisteren natuurlijk ook eerst een stukje (rustig) wezen rijden en qua stuurgedrag kon ik direct merken dat dat veel directer was geworden , wel een nadeeltje die ik graag voor lief neem , het afrol geluid is kun je wel goed horen , ik denk dat dat ook komt door het A-symetrische profiel.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

wel een nadeeltje die ik graag voor lief neem

Dat is toch een voordeel?
eteuben

Post by eteuben »

Ze staan er echt schitterend onder. En ze verkleuren inderdaad maar net hoe de zon erop staat. Toch wel een perfecte keuze geweest! :shock:

PS.
Nu de wielen er toch af waren, had ik de remklauwen ook een kleurtje gegeven. Al was het maar om het roestbruin op de klauw te camoufleren. :wink:
wilco

Post by wilco »

Gaskleppie wrote:
wel een nadeeltje die ik graag voor lief neem

Dat is toch een voordeel?

Klopt het zinverband heb ik erg krom neergepent. het nadeeltje wat ik dus voor lief neem is eigenlijk het afrolgeluid. :o ops:

Ik wou de remklauwen een nieuw kleurtje geven , ik doe dat straks tegelijkertijd met het opnieuw tectyleren van de complete onderkant auto (incl. wielkuipen) , ik had vorig weekend het oude tectyl bijna verwijdert uit de wielkuipen.

Maar ik weet eigenlijk nog niet goed welk kleurtje ik ze wil geven , iemand nog tips?
Ik had zelf in de gedachten zacht goudkleurig....?
mr. X

Post by mr. X »

ik zat er zelf ook aan te denken om de klauwen ooit een keer een kleurtje te gaan geven als ik het geld heb voor de velgen die ik wil. ik denk dat je icm deze velgen idd óf zacht goud/geel kunt nemen of het ietwat opvallendere rood. wit zou misschien ook kunnen maar is niet schoon te houden :wink:
gewoon mat zwart is denk ik het mooist. dat áls je ze ziet, het er netjes uitziet. maar het niet eruit springt
wilco

Post by wilco »

Ondanks dat de koppeling qua geld ongelegen kwam , leek het werk me goed gezind.....waarom , zoals ik me voorstelde werk ik bij een Hoofdaannemer die voor energiebedrijven werkt, afgelopen week moest ik revisie werkzaamheden doen en ik had zoveel oud koper over dat ik flink aan het strippen ben geweest , waaronder mijn vrouwtje ook netjes af en toe heb meegeholpen...al met al heb ik gisteren en van de week al wat weggebracht en het resultaat was €1050 aan koper/kabel.
Dit is te verwijten aan de koper prijs die op dit moment ruim op €3,50/%3,75 te kilo zit.

Ik dus als een bezetene al wat dingen in mijn gedachten bestellen maar ik werd staande geroepen door de andere baas......het geld was voor de Bruiloft a.s Zomer (25 Aug.)....tja ik de auto ('s) zij haar bruiloft :wink:

Maar goed al met al heb ik wel nieuwe meters besteldt van Autometer , en ik heb de nieuwe buitenspiegelkap gemonteerd en ik heb de OEM JDM shifboot gemonteerd (PAG. 1) en ik heb een andere achterlichtje weten te scoren .
Dus weer een paar dingen kunnen wegstrepen van de lijst.
HondArd

Post by HondArd »

Maar als je de ITR als trouw-auto gebruikt moet 'ie er op de dag zelf toch ook goed uitzien? Gefeliciteerd.
wilco

Post by wilco »

Klopt maar op dit moment kan gewoonweg niet al het geld naar de auto , de Sub. zou eerst de trouwauto zijn en daar is echt gigantisch veel geld naar toe gegaan.
En deze fout maak ik of zij niet weer , want ik ben heel veranderlijk qua auto's , mits het Japans is.

Want qua opvolger op gezinsbasis zit ik zelf aan een Lexus te denken (IS200 met compressor of de IS300).

Na de bruiloft komen de vermoegns upgrades wel , nu eerst de hoofdzaken .
wilco

Post by wilco »

Zo vandaag dan totaal 748KM afgelegd om met de uitlaat en goede pakkingen thuis te komen , direct als een gek monteren natuurlijk want Wilco zou Wilco niet zijn als hij niet kan wachten :o ops:

De ervaring heb ik ook al getypt bij Ervaringen Uitlaten topic zie hier;
Ik zal hier alleen nu mijn ervaring van deze uitlaat even posten , geluid onderin erg donkere en hard bovenin de toeren erg racy achtig.
Geluid is wel enorm hard , zal er om hangen of de Spoon of Buddy Club even hard klinken of nog harder.
De uitlaat steekt wel een stukje extra uit , is voor mij niet storend en kan handig wezen ivm met wat vlammen. :wink:
En de silencer doet goed zijn werk want dan is hij bijna weer een ITR met stock uitlaat, trouwens mag je met een silencer ook volgas geven dit misschien omdat de druk dan niet snel genoeg weg kan????
Is dus wel even wennen omdat je een stille ITR gewend bent maar voor de rest supers!!

Hier de foto's want naar dat geneuzel van mij lezen zegt niks , een filmbestand kan ik ook maken maar dan wordt een Quicktime filmpje .......

Image
Image
Image
Locked