
Toch wel hard...
Toch wel hard...
Tja ..of het klopt is het tweede maar het ziet er erg leuk uit.....


Waarom zou het niet kunnen kloppen? Ik had afgelopen zondag nog over de 250km/h op de teller staan dus is 260 km/h ook haalbaar.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Kan ook gewoon op zondagmiddag rond 13:00 net onder Rotterdam hoor... 

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Ok dan ben ik wel eens benieuwd , volgens fabriekopgave haal je 233 Km/h ongeveer bij je max. PK's op 7900rpm en je max. NM zit bij 216 Km/h.
Je haalt bij je max. rpm (8400) de snelheid 248Km/h.
Normaal bouw je redelijk snel af na je max. NM of PK.
Op de foto zie je gewoon dat hij het rode gebied in draait, loopt hij bij jullie ook zo het rode gebied in?
Of klopt de fabrieks topsnelheid van Honda niet ?
Je haalt bij je max. rpm (8400) de snelheid 248Km/h.
Normaal bouw je redelijk snel af na je max. NM of PK.
Op de foto zie je gewoon dat hij het rode gebied in draait, loopt hij bij jullie ook zo het rode gebied in?
Of klopt de fabrieks topsnelheid van Honda niet ?
wilco wrote:Ja op de teller , maar ik heb dit omgerekend via de versnellingsbak verhoudingen , dus 8400rpm zal dus ongeveer in werkelijkheid 248km/h wezen
Dat kan, moet je wel power maken bij 8400 rpm. De toerenteller is niet nauwkeurig, 9000 rpm op de teller is ong. 8500 in het echt.
Die snelheid op de teller kan je ook makkelijk halen met kleinere diameter banden....
ik heb een keer 245 aangetikt met 3 man erin, veel harder werd onverantwoord aangezien het in nederland was. de toerenteller stond net puntje rood dacht ik. 230 is meestal 8k toeren precies
maar op de foto is toch wel érg hard. stond er iets bij van mod's aan de auto wilco? en hij zal toch wel bijna tegen zijn toerenbegrenzer hebben zitten hikken want toerentellertje staat vort diep!
maar op de foto is toch wel érg hard. stond er iets bij van mod's aan de auto wilco? en hij zal toch wel bijna tegen zijn toerenbegrenzer hebben zitten hikken want toerentellertje staat vort diep!
hmm.. ik heb op de vakantie (in de carnavals vakantie naar zwitserland geweest, heel verhaal wou dat binnenkort posten) 1 op 13 gereden maar dat was compleet std en niet harder dan 60 a 70 km/h omdat het toen zo'n slecht weer was.
maar al rij ik super zuinig, 400+ heb ik nog niet op een tank gehaald, zit meestal op de 325-380 en dan is het echt op. std haalde ik makkelijk verbruik van 1:11 vooral met die lange stukken in duitsland (terwijl ik toch de heletijd constand 160 reed)
maar nu, vooral met verhoogde benzine druk (3.5-4.2) staat mijn tellertje nog voor de 300 en bijna beneden
maar al rij ik super zuinig, 400+ heb ik nog niet op een tank gehaald, zit meestal op de 325-380 en dan is het echt op. std haalde ik makkelijk verbruik van 1:11 vooral met die lange stukken in duitsland (terwijl ik toch de heletijd constand 160 reed)
maar nu, vooral met verhoogde benzine druk (3.5-4.2) staat mijn tellertje nog voor de 300 en bijna beneden