NSX JGTC Widebody project *bijna klaar* (Veel foto's!)
Ik had mijn twijfels toen ik al dat plastic zag maar ik ben compleet overstag... ik vind hem geweldig!
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Aiyoku wrote:Dimer wrote:
Nu nog wat aandacht aan details besteden en hij is perfect
Suggestie voor kleuren voor de remklauwen?
Goud?
De zijkant is super cool geworden met die extra gaten in de body.
De defuser zal ook goed staan, heb je ook een JTCC airbox overwogen voor op het dak?
ja dat zou erg mooi staan, maar dan moet je ook een Lexan hatch kopen en die zijn heel erg duur!

Dimer wrote:Aiyoku wrote:Dimer wrote:
Nu nog wat aandacht aan details besteden en hij is perfect
Suggestie voor kleuren voor de remklauwen?
Goud?
De zijkant is super cool geworden met die extra gaten in de body.
De defuser zal ook goed staan, heb je ook een JTCC airbox overwogen voor op het dak?
ja dat zou erg mooi staan, maar dan moet je ook een Lexan hatch kopen en die zijn heel erg duur!
Deze heb je zo alleen weinig aan denk, je CAI zou dan in je lekkere warme engine-bay moeten hangen.
De echte JTCC van vorig jaar werkt denk ik ook niet bij jou auto, bij de JTCC auto hebben ze de motor in de lengte richting verplaatst met een as(!) tussen de motor en versnellingsbak. De airbox was bijna net zo groot als de F1-V10 van vorig jaar!
Past deze wellicht? Hierbij word het luchtfilterhuis, engine cover en een lexan hatch geplaatst. Krijg je een zeer grote indirecte airbox (zie "gat" achter het glas/plastic).

-
-