
Na de klapper op Spa-Francorchamps hebben we besloten de NSX in een sportiever jasje te stoppen.
Het is weer winter, een mooie tijd dus voor een project.
Hier nog wat foto's van het weekend:







tussen de kevers

We nemen:
Een Supercharged NSX met een kapotte voorbumper en fenders.
We bestellen:
Taitec JGTC 2000 voorbumper
Taitec JGTC 2000 achterschermen
Yokota JGTC voorschermen
Marga Hill JGTC sideskirts
De NSX wordt helemaal zwart gespoten.
Doel:

Tijdens de crash:
Na de crash:
Hoe we er nu voor staan:
De onderdelen die besteld zijn:
voorbumper

achterschermen



de diffuser op het plaatje komt er misschien ook op
voorschermen en sideskirts



Engine
V6 3.0 liter
Comptech Supercharger
Gruppe M carbon/kevlar intake
Comptech Supertrapp exhaust
Comptech headers
Comptech testpipes
Comptech fuel pressure regulator
NSX-R final gears
Exedy ceramic clutch
373 whp @ 6300 rpm
367 Nm @ 7500 rpm
Exterior
Taitec JGTC 2000 frontend
Taitec JGTC 2000 rear fenders
Yokota JGTC front fenders
Marga Hill JGTC sideskirts
Gruppe M carbon sidevent
Suspension
Yellow Koni's
Eibach race springs
Dali racing race swaybars front
Dali racing race swaybars rear
Wheels and Brakes
Technomagnesio 17/18
OZ Superleggera 18/18
Continental tires
Porsche GT2 front calipers
Brembo discs
Movit steel brakelines
Interior
Sparco EvoII seats
Sabelt 4 point belts
Sparco pedals
Momo steering wheel
NSX-R shift knob
De spullen zijn aangekomen en gemonteerd om te passen.
De onderdelen van Taitec (achterschermen en voorbumper) passen perfect.
Alleen de Yokota voorschermen sluiten niet zo mooi aan op de Marga Hills sideskirts... Daar moet dus nog aan gewerkt worden.
Ook komt er binnekort een Taitec diffuser om de looks compleet te maken.
De tovenaar, Super Gerrit!
Om de pasvorm te verbeteren is Gerrit aan de slag gegaan met polyester.
Alles is er weer af en klaar voor de eerste laag grondverf.
Jawel, hij is bijna af!