ITR gestolen

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
wilco

Post by wilco »

Hier ook op de Veluwe.
IvoG

Re: re kenteken

Post by IvoG »

vtecman wrote:de volledige kenteken is 38-pg-lb de auto heeft ook 2 weken bij een schade bedrijf gestaan met daarnaast een alarm inbouw centrale, en toevallig dat ie hem zaterdag ophaalt en diezelfde nacht de auto weg is..

greetz
Wel erg toevallig inderdaad... :-?
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

IvoG wrote:
vtecman wrote:de volledige kenteken is 38-pg-lb de auto heeft ook 2 weken bij een schade bedrijf gestaan met daarnaast een alarm inbouw centrale, en toevallig dat ie hem zaterdag ophaalt en diezelfde nacht de auto weg is..

greetz
Wel erg toevallig inderdaad... :-?

Toevallig???? Dit is dus echt niet toevallig! Iedereen weet dat een ITR niet heel makkelijk te stelen is en zonder een spoor is een dag later je auto gestolen!
Ik zou eens een onderzoekje doen naar dat bedrijf. Of ze connecties hebben of 2e bedrijven. Ga daar s'nachts een langs om te zien of er iets binnen staat.
Ik zou nooit van toeval uitgaan!
vtecman

Post by vtecman »

hey

we gaan de komende dagen daar zeker regelmatig langs wees daar maar niet bang voor maar ja bewijs heb je nooit he dus ja

greetz
mr. X

Post by mr. X »

als het moet ga je bewijs maken!
daar een paar nachten achter elkaar gaan staan met (infrarood) camera's ofzo en maar hopen dat er een of andere klootzak iets stoms doet en met die auto daar naartoe komt...

hoop echt dat je/ze hem terug vinden, echt onacceptabel wat er allemaal in nederland gebeurt de laatste tijd
IvoG

Post by IvoG »

Als de auto verdwenen was tijdens het bezoek aan die zaak, waren zij verantwoordelijk geweest.

Hoe weet je zeker dat je alarm het nog goed deed toen je het ophaalde en voor jouw deur neerzette?

Damnn, ik begin weer paranoide waanvoorstellingen te krijgen... :evil:
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

alarm kan nog wel werken qua aan/uit schakelen maar je merkt het natuurlijk nooit als de sensoren niet meer werken......
IvoG

Post by IvoG »

Precies. Of dat er een 2e 'sleutel' is gemaakt in de tussentijd. Of een bypass...
mr. X

Post by mr. X »

of dat het allarm nooit heeft gewerkt? of heb je dat wel getest?

maar ik heb altijd huiveringwekkende ideeen over het uitlenen van bijv. je sleutel, voor het geval dat ze er een na zouden/kunnen maken
HondArd

Post by HondArd »

greetz

Is ook niet echt goede reclame voor dat bedrijf mocht het toevallig wel toeval zijn.
BugsM

Post by BugsM »

mr. X wrote:of dat het allarm nooit heeft gewerkt? of heb je dat wel getest?

maar ik heb altijd huiveringwekkende ideeen over het uitlenen van bijv. je sleutel, voor het geval dat ze er een na zouden/kunnen maken

Je zit dan altijd nog met de chip in de sleutel voor de startblokkering...

De auto is denk ik niet rijdend meegenomen....
BugsM

Post by BugsM »

ohja .... deze persoon is het ook niet... :D
:wink:
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_dive ... 11588.html
S2KJan

Post by S2KJan »

Als de dieven de code weten van het clifford alarm.(Die waarschijnlijk bekend was bij het schade hersel bedrijf.) Dan wordt het al veel makkelijker om hem mee te nemen.

Moet je alleen nog de chip omzeilen die in de sleutel zit(Is dat zo bij alle itr's? en in het bijzonder, bij deze?) en is er opzet in het spel dan hebben ze die mischien al omzeilt voor de eigenaar zijn auto terug kreeg.....

Ik vind dit ook heel toevallig.
Bijna niemand weet de code van mijn clifford. Alleen mijn vaste monteur, ik en 1 goede vriend.

Heb ineens jeuk overal..... Veel te toevallig.
Maar ja bewijzen.....
Nurburgring blauwe S2000 2005
Alfa rosso 155Q4 wb 1995
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Wat is het chassis nummer?
vtecman

Post by vtecman »

hey

daar ga ik even uitzoeken voor je, kom her nog op terug

greetz
ITR1884

Post by ITR1884 »

Zulke gasten moeten ze ergens stoppen waar het daglicht niet komt, ook in frieland houden we de ogen open!!
Locked