ITR gestolen
ITR gestolen
goedenavond
gisternacht rond 2.30 is er een ITR gestolen in rotterdam vlakbij t stadhuis
de ITR was zwart van kleur en had Chroom achtige wielen eronder, verder kenmerken, achter zat er een dikke japstyle demper onder en alle ramen waren zeer donker getint...
de kenteken begint met 38-PG-__
als iemand deze ITR ziet rijden ergens graag een PB en let ook op spullen die uit Rotterdam worden aangeboden...
auto is van een goede maatje van me dus ik dacht laat ik t maar hierop zetten..
alvast bedankt
gisternacht rond 2.30 is er een ITR gestolen in rotterdam vlakbij t stadhuis
de ITR was zwart van kleur en had Chroom achtige wielen eronder, verder kenmerken, achter zat er een dikke japstyle demper onder en alle ramen waren zeer donker getint...
de kenteken begint met 38-PG-__
als iemand deze ITR ziet rijden ergens graag een PB en let ook op spullen die uit Rotterdam worden aangeboden...
auto is van een goede maatje van me dus ik dacht laat ik t maar hierop zetten..
alvast bedankt
vraag me af hoe ze dat doen met een standaard startonderbreker en die speciale itr sleutel? volgens mij moest de ecu toch een signaal van sleutel krijgen niet , die erin zou zitten of vergis ik me daarin?
Wel zonde man, lees het veel op amerikaanse forum maar in NL nog nooit van gehoord! Geen alarm o.i.d ????
Wel zonde man, lees het veel op amerikaanse forum maar in NL nog nooit van gehoord! Geen alarm o.i.d ????
-
re
hey goedenavond
de wagen had een uitgebreid clifford alarm, dus was goed beveilig neem ik aan. der is op de parkeerplaats ook helemaal geen braakschade van een raam ofzo, dit is echt een prof geweest.
afwachten of de wagen nog word teruggevonden
greetz
de wagen had een uitgebreid clifford alarm, dus was goed beveilig neem ik aan. der is op de parkeerplaats ook helemaal geen braakschade van een raam ofzo, dit is echt een prof geweest.
afwachten of de wagen nog word teruggevonden
greetz
ITR-B wrote:denk je, waarom zou je anders een integra weghalen
niet er mee te gaan rijden , om een andere op te knapen
onderdelen van een integra liggen toch niet voor het oprapen
of wel?
Om deze gebeurtenis gelijk te koppelen aan iemand op Marktplaats die toevallig een schade ITR heeft vind ik kort door de bocht. Misschien bedoelde je het niet zo maar dan breng je het wat krom. :wink:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
VTECCIE wrote:ITR-B wrote:denk je, waarom zou je anders een integra weghalen
niet er mee te gaan rijden , om een andere op te knapen
onderdelen van een integra liggen toch niet voor het oprapen
of wel?
Om deze gebeurtenis gelijk te koppelen aan iemand op Marktplaats die toevallig een schade ITR heeft vind ik kort door de bocht. Misschien bedoelde je het niet zo maar dan breng je het wat krom. :wink:
Precies, slaat werkelijk nergens op....
- Gaskleppie
Hmmm, dat is slecht nieuws.
Is dit de eerste ITR die gestolen is?
Bij mij hebben ze ook geprobeerd in te breken, maar het was niet gelukt.
Ik ben bang dat het nu heel moeilijk is om het terug te vinden. Heeft je vriend de serienummers van de motor, versnellingsbak etc. genoteerd?
Een startblokkering is trouwens niet moeilijk te omzeilen. Ik ga hier niet posten hoe het kan, want dat helpt alleen maar potentiele dieven die dit lezen....
Is dit de eerste ITR die gestolen is?
Bij mij hebben ze ook geprobeerd in te breken, maar het was niet gelukt.
Ik ben bang dat het nu heel moeilijk is om het terug te vinden. Heeft je vriend de serienummers van de motor, versnellingsbak etc. genoteerd?
Een startblokkering is trouwens niet moeilijk te omzeilen. Ik ga hier niet posten hoe het kan, want dat helpt alleen maar potentiele dieven die dit lezen....
-
re
hey
de serienummers e.d zal ik even vragen of hij dat heeft, gelukkig is de auto wel allrisk verzekerd, maar ja van de dagwaarde word je helemaal niet vrolijk denk ik. zeker niet omdat t echt zijn hobby was. en in de buurt hebben we niet gevraagd, wel een politie busje aangehouden die langsreed maar die wilde niks doen, we moesten eerst maar es met spoed aangifte doen zei de agente
greetz
de serienummers e.d zal ik even vragen of hij dat heeft, gelukkig is de auto wel allrisk verzekerd, maar ja van de dagwaarde word je helemaal niet vrolijk denk ik. zeker niet omdat t echt zijn hobby was. en in de buurt hebben we niet gevraagd, wel een politie busje aangehouden die langsreed maar die wilde niks doen, we moesten eerst maar es met spoed aangifte doen zei de agente
greetz