Wilco ITR #1150
De mogelijkheid van schroeven lijkt mij een stuk makkelijker dan de hele boel aan gort te moeten trekken. Voor de schroeven heb je van die gele dopjes dus je ziet er niets van.
Waarschijnlijk hoeft dat ding er nooit vanaf maar het is wel prettig dat het wel kan indien gewenst.
Waarschijnlijk hoeft dat ding er nooit vanaf maar het is wel prettig dat het wel kan indien gewenst.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Zo de platen zijn binnen , en het lijkt me gewoon slimmer om toch gaten door de kentekenplaathouders & kentekplaat te schroeven.
En vandaag de CAI van AEM gemonteerd ;
Pasvorm ; Uuh ik wou **** zeggen maar ik zeg ;niet helemaal oké
Kwaliteit; Buizen en korte slangen erg goed, lasnaad oké maar die slangeklemmen slaan nergens op en dat voor dat geld het ik wel verwacht dat je de massiefe slangeklemmen kreeg, want bij deze is vast nog los en te vast is kapot........
Geluid; Niet zo extreem hard als een Short-ram intake , maar gewoon goed te horen ! .......en verslavend :wink:
Prestaties; Uhh waarneembaar ??, misschien wel maar mischien daar ook te weinig gereden, maar daarvoor is ie ook niet gekocht .
Prijs; Te duur voor zo'n produkt , ik ben zeker wel tevreden en het staat ook nog eens mooi met zo'n extreem dikke alu buis , maar of zo'n stukje aluminum nou €325 moet kosten , maar goed niet zeuren hij zit er onder en hij is niet *bling*bling* gelukkig.
En vandaag de CAI van AEM gemonteerd ;
Pasvorm ; Uuh ik wou **** zeggen maar ik zeg ;niet helemaal oké
Kwaliteit; Buizen en korte slangen erg goed, lasnaad oké maar die slangeklemmen slaan nergens op en dat voor dat geld het ik wel verwacht dat je de massiefe slangeklemmen kreeg, want bij deze is vast nog los en te vast is kapot........
Geluid; Niet zo extreem hard als een Short-ram intake , maar gewoon goed te horen ! .......en verslavend :wink:
Prestaties; Uhh waarneembaar ??, misschien wel maar mischien daar ook te weinig gereden, maar daarvoor is ie ook niet gekocht .
Prijs; Te duur voor zo'n produkt , ik ben zeker wel tevreden en het staat ook nog eens mooi met zo'n extreem dikke alu buis , maar of zo'n stukje aluminum nou €325 moet kosten , maar goed niet zeuren hij zit er onder en hij is niet *bling*bling* gelukkig.
[quote="wilco"]Zo de platen zijn binnen , en het lijkt me gewoon slimmer om toch gaten door de kentekenplaathouders & kentekplaat te schroeven.
En vandaag de CAI van AEM gemonteerd ]
Is het wel alu? Vind zon v2 wel redelijk zwaar voor een alu buis namelijk. Wat is je onderdeel nummer trouwens? Staat op de sticker op het dikke gedeelte.
Wat ook belangrijk is, dat je ook een goed filter hebt van K&N. Alles bij elkaar is echt wel de prijs te verklaren. Maar heb je nu een gewone of v2, want 325 is voor een v2 wel een nette prijs....
En vandaag de CAI van AEM gemonteerd ]
Is het wel alu? Vind zon v2 wel redelijk zwaar voor een alu buis namelijk. Wat is je onderdeel nummer trouwens? Staat op de sticker op het dikke gedeelte.
Wat ook belangrijk is, dat je ook een goed filter hebt van K&N. Alles bij elkaar is echt wel de prijs te verklaren. Maar heb je nu een gewone of v2, want 325 is voor een v2 wel een nette prijs....
Zo omdat de Oz'tejs te koop zijn en waarschijnlijk morgen een koper komt om ze te bezichtigen , wou ik de origenele velgen monteren.
Zo gezegd zo niet gedaan :-? , ik had al vermeld dat er 3X een 195/55 band op de velgen zaten en om het voor mij wat makkelijker te maken een 195/65 band, die dus in rook op gaat in het nieuwe jaar :wink: .
Dus ik naar veel zoeken , toch bij iemand aangekomen (bijna 1 uur rijden) , en hij pakt de banden .....195/50 band.....OOOOHHH ..ik zeg ik had toch gevraagd of je de 55 banden had liggen , nou ja daar ging ik weer >>>met niks
Vandaag naar wat bandenboer(en) geweest en Ja Hoor !!, een gebruikte Sportrac 195/55!! band.
Daarna direct wat banden van de velg laten omwisselen .
Toen bij huis aangekomen ging er een lampie branden :idea: , hoe krijg ik die originele velgen vast als er andere wielmoeren op moeten als de OZ velgen.......ik zoeken in de ITR >>hmmm wel 5 wielmoeren , dus 1 velg kan ik al wel verwisselen.
Direct de dealer gebeld , waarop , ja dat word moeilijk , de lange heb ik wel liggen maar die korte
, waarop hij ; ik ga even op een andere plek kijken en Ja hoor!! , ik mocht er 16 stuks (1 reserve ) ophalen voor ..JAWEL €5 :shock: .
Dus ik vandaag aan de slag met de velgen en natuurlijk de kentekenplaathouders van de club en daar zijn ook nieuwe foto's uit komen rollen (Zie Pagina 1) , voorlopig ook de laatste want pas als de nieuwe velgen en hitteschild er weer op zitten komt er een volgende ronde met foto's.
PS; Om even terug te komen om die enge Vredestein banden , ik heb nu gereden met Toyo T1-R in de maat 215 en ik moet zeggen de Vredesteins rijden met een 195 maat stukken beter dan die 215 TE brede band voor een ITR .
Dus geen zoekerig gedrag meer en niet zo veel glijden , ook al is de wang van de Vredestein wat zachter , het resulteerde wel in een beter weggedrag .
Voor mij geen 215 brede banden meer maar gewoon een 205 brede band is Super!!
Ook speelde die verkeerde ET waarde mee , maar dat was goed te vernemen dat je naar standaard wielen ging , en dit samen in combinatie met de nieuwe CAI , dus voorlopig weer zat lol met de ITR. 8)
Zo gezegd zo niet gedaan :-? , ik had al vermeld dat er 3X een 195/55 band op de velgen zaten en om het voor mij wat makkelijker te maken een 195/65 band, die dus in rook op gaat in het nieuwe jaar :wink: .
Dus ik naar veel zoeken , toch bij iemand aangekomen (bijna 1 uur rijden) , en hij pakt de banden .....195/50 band.....OOOOHHH ..ik zeg ik had toch gevraagd of je de 55 banden had liggen , nou ja daar ging ik weer >>>met niks

Vandaag naar wat bandenboer(en) geweest en Ja Hoor !!, een gebruikte Sportrac 195/55!! band.
Daarna direct wat banden van de velg laten omwisselen .
Toen bij huis aangekomen ging er een lampie branden :idea: , hoe krijg ik die originele velgen vast als er andere wielmoeren op moeten als de OZ velgen.......ik zoeken in de ITR >>hmmm wel 5 wielmoeren , dus 1 velg kan ik al wel verwisselen.
Direct de dealer gebeld , waarop , ja dat word moeilijk , de lange heb ik wel liggen maar die korte

Dus ik vandaag aan de slag met de velgen en natuurlijk de kentekenplaathouders van de club en daar zijn ook nieuwe foto's uit komen rollen (Zie Pagina 1) , voorlopig ook de laatste want pas als de nieuwe velgen en hitteschild er weer op zitten komt er een volgende ronde met foto's.
PS; Om even terug te komen om die enge Vredestein banden , ik heb nu gereden met Toyo T1-R in de maat 215 en ik moet zeggen de Vredesteins rijden met een 195 maat stukken beter dan die 215 TE brede band voor een ITR .
Dus geen zoekerig gedrag meer en niet zo veel glijden , ook al is de wang van de Vredestein wat zachter , het resulteerde wel in een beter weggedrag .
Voor mij geen 215 brede banden meer maar gewoon een 205 brede band is Super!!
Ook speelde die verkeerde ET waarde mee , maar dat was goed te vernemen dat je naar standaard wielen ging , en dit samen in combinatie met de nieuwe CAI , dus voorlopig weer zat lol met de ITR. 8)
wilco wrote:Voor mij geen 215 brede banden meer maar gewoon een 205 brede band is Super!!
Ook speelde die verkeerde ET waarde mee , maar dat was goed te vernemen dat je naar standaard wielen ging
Nu nog ff Bridgestone RE-010 of S-02 195/55R15 op de standaard velgen en je hebt weer fun....Of wacht maar tot de winter voorbij is.
-
- Posts: 1387
- Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
- Contact:
wilco wrote:Maar ik denk dat de RE-010 & S-02 wel uit productie zijn .
De RE-010 is nog wel leverbaar: http://www.autobandenmarkt.nl/start.html
Kies hier de maat 195/55R15 W.
Zo nu de OZ velgen verkocht zijn worden als het goed is deze besteldt;
Het zijn de Rota's Circuit 10 geworden in de kleur "Full Royal Sports Bronze" .
Ik was naar goed foto's aan het zoeken en bij puur toeval zag ik op een website dat het de
immitatie is van de "Mugen MF10 "velgen.
En hier een foto van de Mugen MF10 velgen onder een JDM Integra , betere foto kon ik niet vinden.

Het zijn de Rota's Circuit 10 geworden in de kleur "Full Royal Sports Bronze" .
Ik was naar goed foto's aan het zoeken en bij puur toeval zag ik op een website dat het de
immitatie is van de "Mugen MF10 "velgen.


En hier een foto van de Mugen MF10 velgen onder een JDM Integra , betere foto kon ik niet vinden.

Ik was naar goed foto's aan het zoeken en bij puur toeval zag ik op een website dat het de immitatie is van de "Mugen MF10 "velgen.
Alle Rota modellen zijn immitatie modellen. Goede keus voor een betaalbaar bedrag.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
- Posts: 404
- Joined: Mon Mar 01, 2004 9:23 pm
- Contact:
accordr wrote:Waarom kitten? Door kitten kun je met goed fatsoen je kentekenplaat er niet meer vanaf halen. Gewoon schroeven en klaar... mocht de plaat er een keer vanaf moeten dan kan dat tenminste.
Ik heb ze gekit, ze hoeven er voor mij niet meer af.
Kunnen ze die ook niet meer weghalen.
Ik dacht al, er was iemand in de club die ze ook vastkit maar jij was het dus. Bedankt Peter :thumbs: