nou ik ging net even rondje rijden sta ik te wachten bij een stoplicht zie ik opeens een knal gele porsche (cabrio) vanaf mijn rechterkant de weg opdraaien die ik ook heen moet. je zag dat hij echt heel vlot optrok want hij was zo weg. toen zag ik hem naar links gaan om de snelweg op te gaan waar het verkeers licht nog op rood stond. mijne werd ondertussen groen en zo'n kans liet ik niet liggen

ik in zn 1, 2 en 3 v-tec om maar achter hem te komen zodat we tergelijk de snelweg zouden opgaan... ik ben bijna bij hem (1 wagenlengte) en stoplicht springt op groen. volgas peert hij eruit en bleef toen iets van 65 rijden want was best scherpe bocht voor de snelweg begon. ik zat op zn bumper mooi in zn 2 in zn v-tec. we zijn de bocht uit en hij stampt het gas in maar ik denk ik laat hem niet gaan. 2 v-tec 3 v-tec 4.... 5... 200... 210 en hij liep maar niet uit maar ik haalde hem ook zeker niet in. moeten remmen voor andere auto +-100 km/h reden we toen. auto gaat opzij hij peert er weer uit omdat ik in zn 4 reed schoot hij even vooruit maar ik terug naar zn 3 en hield hem weer vlot bij... km of 5 achter elkaar gereden toen hij opeens achter vrachtwagen bleef zitten bij de afslag die ik eigenlijk ook wou nemen... ik rij er zo mooi 125 voorbij en hij zat mij aan te gapen. ik haalde de vrachtwagen nog in en nam de uitvoegstrook denkende dat hij wel rechtdoor zou rijden maar misschien dacht dat ik politie was. ik sta bij het stoplicht te wachten voor rechtsaf te gaan (1 baan rechtsaf, 1 iemand stond voor mij en dan heb je nog heel klein stukje 2 baansweg voordat het weer 1 baan wordt.) komt opeens die porsche achter mij staan

ik denk zal eens kijken... wordt groen auto buitenlangs voorbijgegaan in die bocht in zn 1 gehouden en tot zn 3 gev-tec't en hij hield mij echt net bij want er zat ongeveer 2 autolengtes tussen en hij kwam niet dichterbij
wat kan dit voor porsche geweest zijn want ik heb niet de kans gehad m goed te bekijken. ik weet alleen dat hij geel was met een opendak en dat er een redelijk jonge man inzat.
nu zat ik net even op autoweek te kijken naar bijv. een 911 carrera 4 coupé maar die heeft top van 285 met 320 pk tijd van 0-100 van 5 sec op een gewicht van 1405 kilo... meer heb ik nog niet kunnen zoeken want ik moet zo gaan werken... iemand enig idee wat dit geweest kan zijn? en het is niet zo dat hij verkeerd schakelde want hebben nog enkele malen op de snelweg moeten afremmen en weer optrekken en tot de 200 (waarna we weer hard in de rem moesten) hield ik hem met gemak bij...