cai filter itr
cai filter itr
nou was ik laatst op die meeting van avb sports en heb daar een cai op de kop getikt.
hij zei dat het een aem was, wat ik, vooral voor die prijs, niet geloof.
maar voor dat geld kon ik hem niet laten liggen dus heb m meegenomen. ben vergeten te klokken hoe snel de auto was in één versnelling met std filter en met deze filter dus weet nu niet of het iets scheelt.. en heb nu de zin nog niet om hem over te zetten. herrie maakt hij iig wel
die aanzuigbuis wordt 40 graden (heb een meet apparaatje liggen hier) is dat te warm? ik bedoel wordt de lucht in die buis dan niet warmer? had al beetje rondgebeld of er hittewerende lak was maar die was er volgens een aantal mensen niet (heb nog geen spuiter ofzo gebeld) want anders is het misschien wel een idee om het met dat spul in te spuiten... :!: :?:
of was een injen of dergelijke filter misschien beter?
lijkt net plastic maar is toch alluminium
http://213.84.242.144/33182198/35511_IMG_1516(1)_l.jpg
http://213.84.242.144/33182198/35511_IMG_1507(2)_l.jpg
http://213.84.242.144/33182198/35511_IMG_1506(2)_l.jpg
en is de originele vering van de itr blauw...?
http://213.84.242.144/33182198/35511_IMG_1500(1)_l.jpg
zat laatst te kijken op prostreetonline.com en daar hadden ze een catback (invidia die ik op het oog heb) echt super goedkoop. bij dbm in maarssen kostte hij 625 euro, bij avb 550 en daar 480 dollar wat uit komt op een luttele 390 euro! nou had ik al gemaild of ze ook deden verschippen naar nederland en dat was geen probleem. nou wou ik vragen, misschien iemand van hier die ervaring met hun heeft? heb er niets op tegen om de eerste te zijn maar was gewoon benieuwd...
of zijn er mensen met andere voorkeur van catback
hij zei dat het een aem was, wat ik, vooral voor die prijs, niet geloof.
maar voor dat geld kon ik hem niet laten liggen dus heb m meegenomen. ben vergeten te klokken hoe snel de auto was in één versnelling met std filter en met deze filter dus weet nu niet of het iets scheelt.. en heb nu de zin nog niet om hem over te zetten. herrie maakt hij iig wel
die aanzuigbuis wordt 40 graden (heb een meet apparaatje liggen hier) is dat te warm? ik bedoel wordt de lucht in die buis dan niet warmer? had al beetje rondgebeld of er hittewerende lak was maar die was er volgens een aantal mensen niet (heb nog geen spuiter ofzo gebeld) want anders is het misschien wel een idee om het met dat spul in te spuiten... :!: :?:
of was een injen of dergelijke filter misschien beter?
lijkt net plastic maar is toch alluminium
http://213.84.242.144/33182198/35511_IMG_1516(1)_l.jpg
http://213.84.242.144/33182198/35511_IMG_1507(2)_l.jpg
http://213.84.242.144/33182198/35511_IMG_1506(2)_l.jpg
en is de originele vering van de itr blauw...?
http://213.84.242.144/33182198/35511_IMG_1500(1)_l.jpg
zat laatst te kijken op prostreetonline.com en daar hadden ze een catback (invidia die ik op het oog heb) echt super goedkoop. bij dbm in maarssen kostte hij 625 euro, bij avb 550 en daar 480 dollar wat uit komt op een luttele 390 euro! nou had ik al gemaild of ze ook deden verschippen naar nederland en dat was geen probleem. nou wou ik vragen, misschien iemand van hier die ervaring met hun heeft? heb er niets op tegen om de eerste te zijn maar was gewoon benieuwd...
of zijn er mensen met andere voorkeur van catback
De orginele vering van een ITR is niet blauw dus het lijkt erop dat je sowieso andere veren hebt.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Invidea is op zich goed, maar maakt ontiegelijk veel kabaal.
Als je dat mooi vind is het een prima pijp.
Wil je eeen stillere zou je de HKS Hipower kunnen nemen. (heb ik ook) Laagtoeren is die stil, hoogtoeren maakt hij net zo veel kabaal als alle andere uitlaten.
Zo veel verschil zit er niet in alle 60mm catbacksystemen dus je kan kiezen wat je mooi vind
Als je dat mooi vind is het een prima pijp.
Wil je eeen stillere zou je de HKS Hipower kunnen nemen. (heb ik ook) Laagtoeren is die stil, hoogtoeren maakt hij net zo veel kabaal als alle andere uitlaten.
Zo veel verschil zit er niet in alle 60mm catbacksystemen dus je kan kiezen wat je mooi vind
hmm.. zou m graag n x willen horen :-)
bij dbm had ik m gehoord onder een ctr maar ding maakte echt een gans kabaal... wel gruwelijk, gruwelijk vet
maar zou meneer de politie hier geen punt van maken? dan zou ik liever een hks nemen zoals gaskleppie zegt zonder die silencer, dan een invidia mét...
opzich kan ik wel leven met die tonen die uit de achterkant komen gebrult :roll:
bij dbm had ik m gehoord onder een ctr maar ding maakte echt een gans kabaal... wel gruwelijk, gruwelijk vet

opzich kan ik wel leven met die tonen die uit de achterkant komen gebrult :roll:
Voor de liefhebbers van het Invidia geluid onder een CTR klik; (doel opslaan)
hier (2,9mb)
hier (2,3mb)
Das deze auto...
Bron;
http://www.666edition.com/
hier (2,9mb)
hier (2,3mb)
Das deze auto...

Bron;
http://www.666edition.com/
Ikzelf heb ook de HKS HiPower cat back onder me CTR zitten.
Heb ook een korte clip ervan: http://www.putfile.com/media.php?n=assen05
Dit was met de kat eronder, rij nu al een tijdje met een spruitstuk zonder kat, klinkt wat luider en minder diep, trekt ook beter door vanuit lage toeren.
Heb ook een korte clip ervan: http://www.putfile.com/media.php?n=assen05
Dit was met de kat eronder, rij nu al een tijdje met een spruitstuk zonder kat, klinkt wat luider en minder diep, trekt ook beter door vanuit lage toeren.
echt hartstikke bedankt jongens! als ik nu zou moeten kiezen na die filmpjes zou het toch een invidia gaan. maar die rode ctr had die alleen een catback of ook andere mods? kan ook stukken bijdragen aan het geluid. en misschien zonder cat en met spruitstuk maakt die hks denk ik ook wel een ander geluid.
maar iig heel erg bedankt
maar iig heel erg bedankt

De dc 4-1 staat allom bekend zijn uitstekende prestaties voor weinig geld enkel zijn lage bodemvrijheid is bij sommige verlaagde auto's een probleem.
ceramic is een laagje hittewerend materiaal dat de warmte wat meer in het spruitstuk houd en is ook nog eens goedkoper dan de stainless steel die enkel mooi blinkt. :wink:
ceramic is een laagje hittewerend materiaal dat de warmte wat meer in het spruitstuk houd en is ook nog eens goedkoper dan de stainless steel die enkel mooi blinkt. :wink: