Problemen met de itr

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
CyRaX

Post by CyRaX »

DeViAtE wrote:gisteren nog eens geïnformeerd naar de stand van zaken. de krukas was zwaar beschadigd, maar deze kan perfect hersteld worden. ze wordt opgelast en dan naar de standaard maten geslepen. de zuigers zijn toegekomen dus ze kunnen beginnen boren. de klepgeleiders moeten vervangen worden en de cilinderkop wordt geflowd.

Ten eerste wil ik je veel succes wensen, en hoop voor je dat het allemaal goed gaat komen.

Toch als ik dit zo lees twijfel ik aan of het wel goed gaat komen.
Vind het al eng om te lezen dat ze bv je krukas (moeten) gaan verlassen. Dat ding is door Honda al "perfect" uitgebalanceerd, en nu gaan zij dat weer doen na lassen....
Maar goed, ben zeer benieuwd of je na deze dure ingrepen allles weer als nieuw zal krijgen....
We lezen het wel! :wink:
roblom

Post by roblom »

Oplassen is wat anders als verlassen :D
Waarschijnlijk is de krukas zo ver versleten dat slijpen niet meer kan, wat ze dan doen is plaatselijk materiaal erbij lassen en dan opnieuw slijpen.
DeViAtE

Post by DeViAtE »

nog altijd geen nieuws van de itr. ben al heel den tijd op zoek naar een koppakking van spoon, mugen of toda (als ze maar dunner is dan de originele). er was 1 van spoon besteld, maar die laten zich nie meer horen.

heeft er iemand voorstellen van motorsteunen die beter (=harder) dan de originele? deze gingen ook van spoon komen, maar die hebben mij dus goe liggen gehad. en nu moet ik op zeer korte tijd aan die stukken zien te geraken.
www.r-speedonline.be

For all your Honda parts!!!
slydawg

Post by slydawg »

Motor mount inserts van energy suspension. Is dat niet wat voor je?
Locked