Ik ben CRXed oftewel Eddy en woon in Hilversum. Na m'n rijbewijs gehaald te hebben en 3 jaar in de auto van mams rond gereden te hebben, besloot ik op zoek te gaan naar m'n eigen auto. Na een tijdje te hebben gezocht op internet kwam ik een bijna standaard CRX ED9 tegen uit november 1991 en ik was helemaal verkocht toen ik naar deze auto ging kijken. Vanaf februari 2001 was ik trotse eigenaar van mijn eigen CRX-je!!

juni 2001
Aangezien hij nog bijna helemaal standaard was heb ik hem aan kunnen passen naar mijn eigen wensen. De uitlaat, de inlaat en neon waren de eerste modificaties. Daarna kwamen nog de velgen, een bumperlip, sideskirts, gaas, centrale deurvergrendeling, een ander kleppendeksel, een zonneband, een chip, vierpunts gordels en een ander stuurtje.

juni 2002
Maar in november 2002 gebeurde er iets vreselijks. Door mijn eigen fout kon iemand mij niet meer kon ontwijken….het gevolg was 2500 euro schade.

november 2002
Ik besloot toen om niet alleen de schade te laten repareren, maar ook gelijk de rest van de auto aan te laten pakken. Het roest wat tevoorschijn kwam is weggehaald en er zijn optische aanpassingen gemaakt. Ook is m'n CRX toen volledig overgespoten.

februari 2003

februari 2003

maart 2003

maart 2003
Na 5 maanden kon ik eindelijk weer in m'n auto rijden!
Omdat een auto nooit af is kwamen er nog de nodige aanpassingen bij: electrische ramen, een katvervanger, de middendemper weg, een snap-off stuurnaaf, andere remschijven, veerpootbruggen, extra metertjes en de belangrijkste; coilovers. Hiermee kan de auto tot -8 centimeter dichter bij het asfalt gebracht worden. Ook heb ik later nog een lip gemonteerd onder de achterbumper, en toen zag de auto er zo uit:

juni 2004

juni 2004
Na een rustige zomer en winter in 2004 qua modificaties, kwamen er toch weer de kriebels om wat leuks te doen. Geen grote aanpassing maar wel leuk om te zien, stickertjes.

januari 2005
En nu het alweer half 2005 is, zijn er alweer de nodige dingen gebeurd!
Aangezien het motorblokje al dik 2 ton had gedraaid en wat slechter begon te worden heb ik uit een donor CRX een blok geswapped dat pas net 1 ton had gelopen. Daarvan heb ik ook het gehele interieur overgezet omdat dat veel mooier was.

maart 2005
Daarna is de complete uitlaatlijn vervangen door RVS onderdelen zonder dempers, behalve de einddemper natuurlijk, waardoor het geluid nu ook veel mooier en harder is geworden

april 2005

april 2005
Daarna is de hele remmen setup grondig onderhanden genomen: RVS remleidingen gevuld met DOT 5.1, de achterremmen netjes gemaakt en aan de voorkant NSX remklauwen met Alcon remschijven gemonteerd. Ik kan je vertellen dat dit ongelofelijk hard remt!

juni 2005
En nog steeds staan er de nodige dingen op het verlanglijstje en zo blijven we bezig

Na 4 jaar rij ik nog steeds bijna elke dag met plezier in mijn rex!
En zoals altijd: meer foto's en infomatie op m'n website :smile:
http://crxed.nl