Accord Type R meeting

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.

Is er animo onder de Accord Rijders?

ja
3
60%
nee
2
40%

Total votes: 5

Honda Club Zuid-Holland

Accord Type R meeting

Post by Honda Club Zuid-Holland »

Hallo Allemaal,

Ik ben al een tijdje bezig om een meeting + fotoshoot te organiseren voor alle Accord Type R's wat er zijn.

Wat ik dus wil is proberen om ze alle 50 (ik hoorde dat er meer zijn) bij elkaar te krijgen op een plek in Nederland en daar een mooie fotoshoot te doen met ze allemaal en nog wat leuke dingen er om heen.

Nu weet ik dat hier de meeste zitten en wil ik even weten of er interesse is vanuit hier!! Wij zelf hebben nummer 46/50 en ik heb met nog een aantal eigenaars contact gehad.

Zou je hier aan mee willen doen laat dan aub wat weten op [email="kaatje@hczh.nl"]kaatje@hczh.nl[/email] . Graag een foto meesturen, je gegevens en het nummer van je auto.

Ik hoop dat de bestuursmensen geen bezwaar hebben dat ik dit hier heb neer gezet. Zowel dan graag even contact opnemen!

Met vriendelijke groet

Carolina Lemmens
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

dat hebben we vorig jaar geprobeerd.

( ook itr en ctr's )

Maar je zal er niet veel meer dan 10 krijgen.

Ik zal wel komen als het uitkomt.
suc6
IvoG

Post by IvoG »

Ik wil wel komen, en ook de foto's maken. Echter is de mijne niet een van de 50.

Aanschrijven van Honda NL misschien een idee? (Levert waarschijnljik niks op, maar nee heb je, ja kan je krijgen)
Honda Club Zuid-Holland

Honda Nl heb ik al aangeschreven. Zodra ik meer weet moet ik hun inlichten :D Ze mogen helaas geen gegevens vrij geven, maar dat maakt niet uit. Ik heb nu van bijna 10 de gegevens en dan heb ik jullie club er nog niet bij geteld!

@ IvoG: Wat heb jij dan precies?

xxx Kaatje
HondArd

Post by HondArd »

Ik ben op zich wel geïnteresseerd, maar mijn ATR is helaas ook geen ltd. edition omdat hij uit België is ingevoerd. Het is wel een witte
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

Ik heb nu van bijna 10 de gegevens

welke l.e. nummers heb je al?
IvoG

Post by IvoG »

Kaatje, de mijne is uit Duitsland geïmporteerd :wink: Het is volgens mij ook de enige Pirates Black ATR in NL. Er reed een look-al-like (bodykit, spoiler, velgen) rond in het zuiden, maar die is er volgens mij niet meer :shock:
Honda Club Zuid-Holland

och wat maakt het ook uit hahahahaha :D :D :D Jullie zijn zeer zekers gewoon welkom!!!

xxx Kaatje
HondArd

Post by HondArd »

Maar goed, er zijn nog maar drie liefhebbers (t.n.t), dus dat schiet lekker op. Maar aan de andere kant: waneer wil je die meeting houden dan :?:
Honda Club Zuid-Holland

Tja we zijn nog druk bezig met een locatie te vinden. Er komen natuurlijk dan auto's uit het hele land dus een beetje een middenweg is moeilijk. De datum wordt pas later bekend. We wilden eerst even de animo testen....Maar ideeen zijn altijd welkom :D :D :D

xxx Kaatje
IvoG

Post by IvoG »

Gewoon een gokje, maar... Utrecht? :dunno:

Veel meer in het midden van het land kan volgens mij niet. :wink:
JAMES-san

foto shoot ATR´s

Post by JAMES-san »

Count me in 8) , ik heb dus wél een (limited edition) championship white ATR, maar helaas weet ik mijn nummer niet, beh............. :cry: Ben al lang bezig om te onderzoeken welk nummer wij zouden kunnen hebben en ben dus alle ATR-nummers aan het afvinken om zó ooit hopelijk te kunnen achterhalen welk nummer wij nu zouden hebben. De vorige eigenaar gaf d´r helemaal niets om en heeft alles, sleutelhanger, lito en genummerd plaatje weggedaan. Overigens geeft HONDA Nederland hierover geen gegevens weg, simpel weg omdat er geen lijsten van zijn bijgehouden gedurende "die aktie" destijds............en anderzijds ivm.de privacywetgeving,: dat mogen zij dus niet. Hou mij op de hoogte !!!!!!!!!!! :arrow:
Mvg, JAMES-san
Honda-ATR

Post by Honda-ATR »

Toppie, ik doe mee.
Dit Lijkt me strak.
Nr 42 is in the house :D
Honda-ATR
Honda Club Zuid-Holland

Heeeey,

Ik heb de afgelopen dagen weer drie mailtjes gehad van mensen die mee willen doen :D

@ James-san: Het staat dus ook niet in je auto boven of onder de asbak?

Utrecht hadden wij ook in gedachte :D We zijn druk bezig en ik hoop de meeting tussen augustus en oktober te kunnen houden :D

Tips zijn altijd welkom op [email="Kaatje@hczh.nl"]Kaatje@hczh.nl[/email]. Weet je nog iemand die een ATR rijd dan graag ook even reacties op het email adres :D :D :D

Nummers wat ik heb:

13/50
35/50
36/50
42/50
46/50

Dan heb ik er nog 5 die het nummer nog moeten doorgeven :D

xxx Kaatje
Locked