Accord Type R meeting
-
Accord Type R meeting
Hallo Allemaal,
Ik ben al een tijdje bezig om een meeting + fotoshoot te organiseren voor alle Accord Type R's wat er zijn.
Wat ik dus wil is proberen om ze alle 50 (ik hoorde dat er meer zijn) bij elkaar te krijgen op een plek in Nederland en daar een mooie fotoshoot te doen met ze allemaal en nog wat leuke dingen er om heen.
Nu weet ik dat hier de meeste zitten en wil ik even weten of er interesse is vanuit hier!! Wij zelf hebben nummer 46/50 en ik heb met nog een aantal eigenaars contact gehad.
Zou je hier aan mee willen doen laat dan aub wat weten op [email="kaatje@hczh.nl"]kaatje@hczh.nl[/email] . Graag een foto meesturen, je gegevens en het nummer van je auto.
Ik hoop dat de bestuursmensen geen bezwaar hebben dat ik dit hier heb neer gezet. Zowel dan graag even contact opnemen!
Met vriendelijke groet
Carolina Lemmens
Ik ben al een tijdje bezig om een meeting + fotoshoot te organiseren voor alle Accord Type R's wat er zijn.
Wat ik dus wil is proberen om ze alle 50 (ik hoorde dat er meer zijn) bij elkaar te krijgen op een plek in Nederland en daar een mooie fotoshoot te doen met ze allemaal en nog wat leuke dingen er om heen.
Nu weet ik dat hier de meeste zitten en wil ik even weten of er interesse is vanuit hier!! Wij zelf hebben nummer 46/50 en ik heb met nog een aantal eigenaars contact gehad.
Zou je hier aan mee willen doen laat dan aub wat weten op [email="kaatje@hczh.nl"]kaatje@hczh.nl[/email] . Graag een foto meesturen, je gegevens en het nummer van je auto.
Ik hoop dat de bestuursmensen geen bezwaar hebben dat ik dit hier heb neer gezet. Zowel dan graag even contact opnemen!
Met vriendelijke groet
Carolina Lemmens
-
-
-
-
-
foto shoot ATR´s
Count me in 8) , ik heb dus wél een (limited edition) championship white ATR, maar helaas weet ik mijn nummer niet, beh............. :cry: Ben al lang bezig om te onderzoeken welk nummer wij zouden kunnen hebben en ben dus alle ATR-nummers aan het afvinken om zó ooit hopelijk te kunnen achterhalen welk nummer wij nu zouden hebben. De vorige eigenaar gaf d´r helemaal niets om en heeft alles, sleutelhanger, lito en genummerd plaatje weggedaan. Overigens geeft HONDA Nederland hierover geen gegevens weg, simpel weg omdat er geen lijsten van zijn bijgehouden gedurende "die aktie" destijds............en anderzijds ivm.de privacywetgeving,: dat mogen zij dus niet. Hou mij op de hoogte !!!!!!!!!!! :arrow:
Mvg, JAMES-san
Mvg, JAMES-san
-
Heeeey,
Ik heb de afgelopen dagen weer drie mailtjes gehad van mensen die mee willen doen
@ James-san: Het staat dus ook niet in je auto boven of onder de asbak?
Utrecht hadden wij ook in gedachte
We zijn druk bezig en ik hoop de meeting tussen augustus en oktober te kunnen houden
Tips zijn altijd welkom op [email="Kaatje@hczh.nl"]Kaatje@hczh.nl[/email]. Weet je nog iemand die een ATR rijd dan graag ook even reacties op het email adres
Nummers wat ik heb:
13/50
35/50
36/50
42/50
46/50
Dan heb ik er nog 5 die het nummer nog moeten doorgeven
xxx Kaatje
Ik heb de afgelopen dagen weer drie mailtjes gehad van mensen die mee willen doen

@ James-san: Het staat dus ook niet in je auto boven of onder de asbak?
Utrecht hadden wij ook in gedachte

Tips zijn altijd welkom op [email="Kaatje@hczh.nl"]Kaatje@hczh.nl[/email]. Weet je nog iemand die een ATR rijd dan graag ook even reacties op het email adres

Nummers wat ik heb:
13/50
35/50
36/50
42/50
46/50
Dan heb ik er nog 5 die het nummer nog moeten doorgeven

xxx Kaatje