ITR nr. 1888 '99

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Dimer

Post by Dimer »

de velgen zijn echt heeeel erg mooi!! goed bezig :D
Guest

Post by Guest »

oei oei :-?
ik heb die velgen ook al in bestelling :shock:
mooie keuze van velg :wink: :razz:
Tom

Post by Tom »

hondazot wrote:oei oei :-?
ik heb die velgen ook al in bestelling :shock:
mooie keuze van velg :wink: :razz:

Ben ik in ieder geval niet de enigste die ze mooi vind... :D
Guest

Post by Guest »

die velg is echt de max :shock:
samen met de mooie sound van mijn 5zigen cat-back,moet gewoon mooi zijn 8)
maar we zitten echt juist hetzelfde met de plannen,alles wat je op foto hebt staan,heb ik ook in bestelling of word besteld in de toekomst :wink:
hele goeie smaak heb je :lol:
dc-2

Post by dc-2 »

Ziet er mooi uit vooral de velgen.
Als ze maar niet zo'n lange levertijd hebben als de velgen die je eerst had besteld.
Tom

Post by Tom »

dc-2 wrote:Ziet er mooi uit vooral de velgen.
Als ze maar niet zo'n lange levertijd hebben als de velgen die je eerst had besteld.

De velgen hebben een levertijd van +/- 6-7 weken, mits ze op voorraad zijn!
DC2

Post by DC2 »

Mooie aanvullingen Tom! 8)

De deurpanelen en motorkap staan ook op mijn lijstje. Jij hebt de OEM (motorkap) uitvoering zo te zien? Ziet er erg strak uit. :-)
Guest

Post by Guest »

Mooie velgen Tom! Erg goede keus.

@ Type-R-Boy ik denk dat die Carbon kap nog wel lichter is dan die 50% ten op zichte van een org. kap.
Type-S-Boy

Post by Type-S-Boy »

Beter :D
Civic Type S
YAKUZA

Post by YAKUZA »

Heb een vraagje over CAI van injen.Merkte je veel verschil met je originele airbox en wat zijn je bevindingen qua power.Kben ook van plan een CAI te plaatsen van injen.
Tom

Post by Tom »

YAKUZA wrote:Heb een vraagje over CAI van injen.Merkte je veel verschil met je originele airbox en wat zijn je bevindingen qua power.Kben ook van plan een CAI te plaatsen van injen.

verwacht niet een supergroot verschil. Hij trekt bij midtoeren wel iets sneller + je krijgt er een super sound bij!!! Ik heb maar even met de originele airbox gereden, daarna een K&N 57i kit erop gehad (was niks). Nu dus de injen, waar ik wel zeer tevreden over ben.
Tom

Post by Tom »

Ikke is blij!!! :D Na ongeveer 4 (lange) maanden zijn ze eindelijk binnen, de 5zigen pro racer gn+ 17" velgen! Vrijdag haal ik ze op 8) .

Tevens heb ik een xenon conversie kit (6000k) besteld welke ook vrijdag binnen komt.

En morgen haal ik mijn auto bij de spuiter vandaan, deze heeft mijn voor en achterbumper gespoten, en mijn mist achterlicht verwijderd... (gat is dichtgemaakt met een stuk uit een ITR achterbumper) Dus ik heb een TOP week :D !
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

na vrijdag........

pics,pics,pics,pics,picspics,..........................
Dimer

Post by Dimer »

vet ouwe!

ik ben benieuwd!! :D
HondArd

Post by HondArd »

Tom wrote:en mijn mist achterlicht verwijderd... (gat is dichtgemaakt met een stuk uit een ITR achterbumper)

Mag dat überhaupt eigenlijk wel voor de APK, het mistachterlicht weghalen? Volgens mij moesten auto's van na ergens in 1997 standaard zijn uitgerust met een mistachterlicht. Of doe je net als met een Civic CRX een achteruitrijlicht inwisselen voor een mistachterlicht :?:
Type-S-Boy

Post by Type-S-Boy »

Mijn wagen heeft ook geen mistachteerlicht maar maar tijdens de APK keuring had hij er heel even 1.
Civic Type S
Tom

Post by Tom »

AccordTypeaRd wrote:
Tom wrote:en mijn mist achterlicht verwijderd... (gat is dichtgemaakt met een stuk uit een ITR achterbumper)

Mag dat überhaupt eigenlijk wel voor de APK, het mistachterlicht weghalen? Volgens mij moesten auto's van na ergens in 1997 standaard zijn uitgerust met een mistachterlicht. Of doe je net als met een Civic CRX een achteruitrijlicht inwisselen voor een mistachterlicht :?:

Ja.
Tom

Post by Tom »

Hier even een paar fotootjes:

de velgen, ze komen er maandag onder i.v.m. ontbreken van de centreer-ringen

Image

voor:

Image

na:

Image

gestript:

Image

eindresultaat:

Image
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Die heb je toch niet echt nodig. Als je de moeren netjes eerst handvast zet zodat hij goed op de moeren centreerd kan het niet fout gaan. De race crx heeft nooit rondgereden met centreer ringen, ging altijd goed. Nooit een onbalans gehad daardoor,.

Wel super mooie velgjes btw!
ITR1689

Post by ITR1689 »

Gaskleppie wrote:Die heb je toch niet echt nodig. Als je de moeren netjes eerst handvast zet zodat hij goed op de moeren centreerd kan het niet fout gaan. De race crx heeft nooit rondgereden met centreer ringen, ging altijd goed. Nooit een onbalans gehad daardoor,.

Het gaat niet alleen om de balans. Zonder centreerring komen er teveel krachten op de moeren en bouten te zitten waardoor ze kunnen breken. Ik heb dat wel eerder gezien....Bij DC2-Spoon dacht ik.
Locked