die velg is echt de max :shock:
samen met de mooie sound van mijn 5zigen cat-back,moet gewoon mooi zijn 8)
maar we zitten echt juist hetzelfde met de plannen,alles wat je op foto hebt staan,heb ik ook in bestelling of word besteld in de toekomst :wink:
hele goeie smaak heb je :lol:
Heb een vraagje over CAI van injen.Merkte je veel verschil met je originele airbox en wat zijn je bevindingen qua power.Kben ook van plan een CAI te plaatsen van injen.
YAKUZA wrote:Heb een vraagje over CAI van injen.Merkte je veel verschil met je originele airbox en wat zijn je bevindingen qua power.Kben ook van plan een CAI te plaatsen van injen.
verwacht niet een supergroot verschil. Hij trekt bij midtoeren wel iets sneller + je krijgt er een super sound bij!!! Ik heb maar even met de originele airbox gereden, daarna een K&N 57i kit erop gehad (was niks). Nu dus de injen, waar ik wel zeer tevreden over ben.
Ikke is blij!!! Na ongeveer 4 (lange) maanden zijn ze eindelijk binnen, de 5zigen pro racer gn+ 17" velgen! Vrijdag haal ik ze op 8) .
Tevens heb ik een xenon conversie kit (6000k) besteld welke ook vrijdag binnen komt.
En morgen haal ik mijn auto bij de spuiter vandaan, deze heeft mijn voor en achterbumper gespoten, en mijn mist achterlicht verwijderd... (gat is dichtgemaakt met een stuk uit een ITR achterbumper) Dus ik heb een TOP week !
Tom wrote:en mijn mist achterlicht verwijderd... (gat is dichtgemaakt met een stuk uit een ITR achterbumper)
Mag dat überhaupt eigenlijk wel voor de APK, het mistachterlicht weghalen? Volgens mij moesten auto's van na ergens in 1997 standaard zijn uitgerust met een mistachterlicht. Of doe je net als met een Civic CRX een achteruitrijlicht inwisselen voor een mistachterlicht :?:
Tom wrote:en mijn mist achterlicht verwijderd... (gat is dichtgemaakt met een stuk uit een ITR achterbumper)
Mag dat überhaupt eigenlijk wel voor de APK, het mistachterlicht weghalen? Volgens mij moesten auto's van na ergens in 1997 standaard zijn uitgerust met een mistachterlicht. Of doe je net als met een Civic CRX een achteruitrijlicht inwisselen voor een mistachterlicht :?:
Die heb je toch niet echt nodig. Als je de moeren netjes eerst handvast zet zodat hij goed op de moeren centreerd kan het niet fout gaan. De race crx heeft nooit rondgereden met centreer ringen, ging altijd goed. Nooit een onbalans gehad daardoor,.
Gaskleppie wrote:Die heb je toch niet echt nodig. Als je de moeren netjes eerst handvast zet zodat hij goed op de moeren centreerd kan het niet fout gaan. De race crx heeft nooit rondgereden met centreer ringen, ging altijd goed. Nooit een onbalans gehad daardoor,.
Het gaat niet alleen om de balans. Zonder centreerring komen er teveel krachten op de moeren en bouten te zitten waardoor ze kunnen breken. Ik heb dat wel eerder gezien....Bij DC2-Spoon dacht ik.