Ik heb vandaag m'n nieuwe gordels ingebouwd (oude van John) en heb gelijk gekeken of de stoelen van een Integra omgewisseld kunnen worden.
En het kan!
Ik heb dus gelijk de stoelen omgewisseld zodat het slijtage proses van de linker dijbeen-steun (goeie voor scrabble) opnieuw kan beginnen.
Je moet de stoel eerst met onderstel en al eruit halen, dan de onderstelletjes op de stoelen omwisselen en de stoelen weer inbouwen.
Het enige resultaat is dat dan de knop voor de rugverstelling aan de andere kant zit, maar dat vind ik "lekker belangrijk"
Ps, de gordels zijn echt goed!!
Je zit echt muurvast in je stoel en je voelt alles veel beter aan. Lekker voor op de ring of zandvoort.
Tip van flip! (over stoelen.)
- Gaskleppie
- Gaskleppie
- Gaskleppie
ik was vandaag i.v.m. de regen ook even met mijn auto aan het poetsen.
en die slijtage aan die stoelen heb ik dus ook al een beetje.
maar nu zat ik te denk zou het niet mogelijk zijn om die knop voor de rugverstelling op een 1 of andere manier los te maken en aan de andere kant te plaatsen?
want het lijkt mij niet echt logische dat ze bij recaro een linker en een rechter stoel apart maken.
maar dit ga ik wel even een keer proberen of dit mogelijk is als ik weer thuis ben.
en die slijtage aan die stoelen heb ik dus ook al een beetje.
maar nu zat ik te denk zou het niet mogelijk zijn om die knop voor de rugverstelling op een 1 of andere manier los te maken en aan de andere kant te plaatsen?
want het lijkt mij niet echt logische dat ze bij recaro een linker en een rechter stoel apart maken.
maar dit ga ik wel even een keer proberen of dit mogelijk is als ik weer thuis ben.
-
Ps, de gordels zijn echt goed!!
Je zit echt muurvast in je stoel en je voelt alles veel beter aan. Lekker voor op de ring of zandvoort
Ik ben toen wel eens een paar keer met John meegereden,
Maar als je onzettend moet............ :worshippy
Dan kan het wel eens nat worden.
Het duurde wel even voor ik vast zat en weer los was.
Maar als je eenmaal zit is er geen mm beweging meer in je te krijgen. :wink:
Re: Tip van flip! (over stoelen.)
Gaskleppie wrote:Ik heb vandaag m'n nieuwe gordels ingebouwd (oude van John) en heb gelijk gekeken of de stoelen van een Integra omgewisseld kunnen worden.
En het kan!
Ik heb dus gelijk de stoelen omgewisseld zodat het slijtage proses van de linker dijbeen-steun (goeie voor scrabble) opnieuw kan beginnen.
Je moet de stoel eerst met onderstel en al eruit halen, dan de onderstelletjes op de stoelen omwisselen en de stoelen weer inbouwen.
Het enige resultaat is dat dan de knop voor de rugverstelling aan de andere kant zit, maar dat vind ik "lekker belangrijk"
Komt me bekend voor. Ik heb namelijk stoelen van een mishi EVO6 en deze zijn het zelfde type als de itr. Alleen deze zijn maar 16000km oud. Heb toch de linker en rechter gewisseld. Tevens heb ik wel 2 knopppen voor rugverstelling/leuning opklappen.