In deze game (meer een interactief spelletje) kun je visueel je autorij examen doen.. http://design.cnxy.org/lion/3D_Driving_School.rar90MB Dit is helemaal geen "crapy game" maar het is goed te doen..
Let hier vooral op dat je bij deze game. Voordat je invoegd oid.. Je knipperlicht uit doet.. in de beide spiegels kijkt.. Links en recht de dode hoek bekijkt.. Van de handrem afhalen. In de versnelling zetten.. en dan wegrijdt.. Het is een goed (leerzaam) spelletjes...
Ow jah vergeten te vertellen de pass is: Clutch (vergeet de hoofdletter "C" niet)
Lijkt me op zich wel een leerzaam spelletje, maar is het wel CBR-proof, oftewel: Stel dat je hiermee je eerste rijlessen doet, doe je het dan volgens de regels van het CBR? Dat zijn me namelijk een stelletje komman**kers.
Je kan het instellen op Nederlandse Regels, maar ik kom de eerste bocht niet eens door... ik kijk, doe me richting aan, wacht tot ie groen wordt en dan...... you made a wrong turn.. damnit haha!
Maar wel lache, beetje rondscheuren enzo, totdat je iets serieus fout doet, dan moet je weer opnieuw beginnen :wink: