3D driving school..

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Locked
Jelte,89

3D driving school..

Post by Jelte,89 »

In deze game (meer een interactief spelletje) kun je visueel je autorij examen doen.. http://design.cnxy.org/lion/3D_Driving_School.rar 90MB
Dit is helemaal geen "crapy game" maar het is goed te doen..

Let hier vooral op dat je bij deze game. Voordat je invoegd oid.. Je knipperlicht uit doet.. in de beide spiegels kijkt.. Links en recht de dode hoek bekijkt.. Van de handrem afhalen. In de versnelling zetten.. en dan wegrijdt.. Het is een goed (leerzaam) spelletjes...

Ow jah vergeten te vertellen de pass is: Clutch (vergeet de hoofdletter "C" niet)
Cakey

Post by Cakey »

Ook ff bij vertellen dat het 90 Mb spelletje is.. en leerzaam als je nog geen rijbewijs hebt :wink:

Thanks voor de tip anyways, erg lache, zal 't mijn broertje ook ff sturen die gaat binnenkort met rijlessen beginnen!
Image
HondArd

Post by HondArd »

Lijkt me op zich wel een leerzaam spelletje, maar is het wel CBR-proof, oftewel: Stel dat je hiermee je eerste rijlessen doet, doe je het dan volgens de regels van het CBR? Dat zijn me namelijk een stelletje komman**kers.
Cakey

Post by Cakey »

Je kan het instellen op Nederlandse Regels, maar ik kom de eerste bocht niet eens door... ik kijk, doe me richting aan, wacht tot ie groen wordt en dan...... you made a wrong turn.. damnit haha!

Maar wel lache, beetje rondscheuren enzo, totdat je iets serieus fout doet, dan moet je weer opnieuw beginnen :wink:
Image
HondArd

Post by HondArd »

Als je dat maar niet met je echte rijlessen doet. Dan kun je nooit met een ITR rijden.
Jelte,89

Post by Jelte,89 »

Tsja.. Zulke spelletjes blijven moeilijk te ontwikkelen...
Je kunt de snelheid wel aanpassen evenals het stuur...
Cakey

Post by Cakey »

AccordTypeaRd wrote:Als je dat maar niet met je echte rijlessen doet. Dan kun je nooit met een ITR rijden.

Mijn rijbewijs heb ik gelukkig al, al ruim een halfjaar, ITR moet er nog komen.. maar geloof me, ben liefhebber, geen aftrapper :wink:
Image
HondArd

Post by HondArd »

Cakey wrote:Mijn rijbewijs heb ik gelukkig al, al ruim een halfjaar, ITR moet er nog komen.. maar geloof me, ben liefhebber, geen aftrapper :wink:

:o ops: :dontspeak
Locked