leuk!! maar hoe betaal je dat allemaal met je 22 jaar? ik ben ook 22 en kan dat echt niet allemaal betalen!
ik vind die versnellingspook in het dashboard wel grappig, alleen wordt wel wennen voor me! Heb nu een middenarmsteun en kon daar zo op leunen en schakelen tegelijk! nu toch maar 2 handjes aan het stuur dan!
Nu nog in een Corolla.....hopelijk binnenkort in een CTR!!
Ja het gaat net om er in te rijden maar het komt ik werk als operator en woon nog thuis dus al mijn geld gaat naar de auto En ik rij gewoon met 1 hand maar het schakeld lekker
ik krijg deze ook maar van "papa" Onder het mom van auto van de zaak...Puur belastingtechnisch van de aanschaf van deze auto dus! Maar daar profiteer ik graag van.. haha!
Inmiddels weet ik ook waarom....Dimer: de man met de Civic(3x) oprit!
Ik mis hier nog wat verhalen over audio in de auto...en dan bedoel ik vooral wat er al in zit en ook waar? Heb nergens iets van boxen kunnen ontdekken...
ik zie nu trouwens op je foto's wel iets in de voordeuren zitten...uit de deuren is beter als vanuit je dashboard onder zoals bij mij nu! totaal geen klankkast dus..
zitten achter ook nog boxen standaard ergens? of kwestie van zelf speakertjes in hoedeplank knallen?
Ik heb die polk momo achterin zitten en in de deur jbl met de tweeter bij mijn spiegels en het werkt goed ben er zelf heel tevrede mee maar ik hoef niet zo veel geluid.