Dimer wrote:facelift is de verlelijkerde versie van de CTR.. (naar mijn mening uiteraard)
hmm......dan ga ik eens op zoek naar de verschillen! Want de kans is groter dat het een 2e hands wordt dan als een nieuwe!
Of hebben jullie een linkie ofzo waarin de oude staat? de gefacelifte kan ik wel zelf vinden op de honda.nl pagina...
van wanneer is die facelift dan?
Nu nog in een Corolla.....hopelijk binnenkort in een CTR!!
als er binnekort een meeting is moet je maar langskomen er zijn genoeg CTR eigenaren die je een rondje willen meenemen.
Waar woon je als ik vragen mag?
Mijn mening over de CTR een geweldige auto ben er erg blij mee enige van de 2002 versie zijn dat de standaard koplampen weinig licht geven in het donker.
Type-R-Boy wrote:Mijn mening over de CTR een geweldige auto ben er erg blij mee enige van de 2002 versie zijn dat de standaard koplampen weinig licht geven in het donker.
ik zag wel dat Xenon nu wel een optie is...dus dan zal het wel meevallen als dit erin zit!
Qua motortuning, dat is volgens mij heel goed te doen met zo'n wagen?? Huidige motor bij mij valt namelijk niks mee te doen..
haha zeker! maar goed, Xenon is nog wel een stukkie beter qua lichtopbrengst!
Ik vind het trouwens een leuk forum hier, tenminste lekker druk!!! Had dit verhaal ook op een civic-forum ergens gezet, maar amper reactie!! Dus ik heb bij deze mijn forum al gevonden!