Het heeft wat moeite gekost, maar het is gelukt.
Het begon heel soepel, de originele box, accu etc etc lag er binnen 10 minuten uit.
Maar toen moest de Comptech aanzuigbuis erin. Uiteindelijk moest er veel meer uit en los dan beschreven was. En nadat ik een stuk uit het plastic vuiltegenhoudding onder de auto had geknipt paste de buis perfect (dacht ik, maar dat komt later).
Toen kon de box erin. Filter geolied en vastgezet, alles weer gemonteerd, de computer gereset en ik was klaar.
Dit heeft in totaal zo'n 2 uur geduurd. Mede door het gekut met die aanzuigbuis...
Toen ging ik een stukje rijden en bleek dat m'n 1e, 3e en 5e versnelling stroef gingen.
Ik vond al dat die buis dicht bij m'n schakelsysteem zat, en ja. Als ik naar boven schakelde (naar boven in het patroon) kwam ie tegen de buis aan. Na wat wrikken, trekken en wat ophangpunten beter gezet te hebben deed alles het weer super!
Behalve dan dat m'n radio het niet meer deed omdat ik de auto had gereset

Maar na 1 telefoontje met m'n dealer was dat weer gefixt.
Nu de prestaties:
geweldig!!! Ik heb meer vermogen in het middengebied, het lijkt wel alsof ik nu 2 stages VTEC heb :twisted:
Het geluid is ook heerlijk, je hoort 'm keihard lucht aanzuigen als je flink gas geeft. Echt super!