Momenteel rijd ik zelf in een Japanner (Toyota Corolla), maar de gelegenheid biedt zich om een nieuwe auto aan te schaffen! En ik wil graag bij de Japanners blijven, maar mijn smaak valt zeker niet nogmaals op de Toyota.
en nu is mijn keus al snel op de Type-R gevallen!! Goede keus, toch? Onderstaand plaatje bewijst wel genoeg!
:gojerry:
Maar ik heb na wat zoeken op internet nog niet veel meningen kunnen vinden over deze auto! Alleen dat het een lekker sprintkanonnetje is!

Maar ik zou graag wat meer meningen willen horen van jullie!Misschien ook tips bij het aanschaffen van een 2ehands, want daar ben ik zelf nog niet uit.
Ik weet zelf inmiddels al dat ie vrij stug/sportief rijdt, en wel van wat benzine houdt! Volgens mij ook eentje voor en na de facelift, klopt dit? En zo ja, wat is het verschil? (dit i.v.m. eventuele aanschaf 2ehands)
Maar voor de rest kon ik niet bijzondere dingen vinden die me opvielen, dus nu zijn jullie aan de beurt!

Wellicht hebben jullie ook wat links voor mij wat betreft Tuning van deze wagen? Ik heb nu ook al het één en ander aan mijn auto gedaan en weet zo de adresjes, maar heb voor de Type-R nog heel weinig kunnen vinden!