Dimer: is dat die NSX waarvan de motor is opgeblazen en waarvan de eigenaar weleens op NSXprime post? Als dat zo is, hoe is 't nu met die NSX afgeopen?
groeten.
Jackson Racing Supercharger
On topic: de verhouding tussen tevren s/c gebruikers en turbo-gebruikers valt niet bepaald gunstig uit voor de jrsc.
Het probleem met boost is zowieso dat men aanvankelijk altijd de intentie heeft (ook met turbo0 om maar een bescheiden boost te gaan draaien ( 5-6psi) maar dat al snel de verleiding toeslaat om de boost te verhogen en dan alsnog het (niet aangeepaste) blok stukrijdt. Het is net als een drug: die extra power went snel en de drang naar meer vermogen wordt alsmaar sterker.
Misschien je gelijk een Toyota Supra twin-turbo aanschaffen...dan kun je een tijdje vooruit met de jacht op peekaa's ;-)
groeten.
Het probleem met boost is zowieso dat men aanvankelijk altijd de intentie heeft (ook met turbo0 om maar een bescheiden boost te gaan draaien ( 5-6psi) maar dat al snel de verleiding toeslaat om de boost te verhogen en dan alsnog het (niet aangeepaste) blok stukrijdt. Het is net als een drug: die extra power went snel en de drang naar meer vermogen wordt alsmaar sterker.
Misschien je gelijk een Toyota Supra twin-turbo aanschaffen...dan kun je een tijdje vooruit met de jacht op peekaa's ;-)
groeten.
CWATR wrote:Dimer: is dat die NSX waarvan de motor is opgeblazen en waarvan de eigenaar weleens op NSXprime post? Als dat zo is, hoe is 't nu met die NSX afgeopen?
groeten.
ja klopt

met de NSX gaat het goed. Ik ben er vandaag mee naar Almere gereden om daar de std koppeling te monteren (er zat een Exedy in). Nu is het weer een 'rustige' auto

- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm