
Maar dat gaat niet zo goed omdat dat toplaagje nogal glad is.......
snappie?
gaskleppie wrote:Bij nieuwe banden heb je altijd meer flex waar je knap aan moet wennen. de vorige banden waren natuurlijk versleten en daardoor hadden ze minder rubber wat kon bewegen.
Nu heb je weer veel rubber wat lekker vers is. Daar zit veel meer beweging in.
Hoe zijn ze in verhouding met de oude bandjes?
Nyther wrote:ook zag ik aan de binnekant van de wielkasten ene flinke slijtplek van de banden tegen het chassis, ( helemaal chroom van eht schuren ) maar tijdens het rijden en sinds ik de auto heb gekocht heb ik nooit last gehad van dat de banden ergens tegenaan kwamen...
wil wel eens weten wat de vorige eigenaar ermee heeft gedaan dan...
Nyther wrote:Hmm ja valt mee, de BBS velgenw at eronde rliggen zijn speciaal voor ITR en prelude... ook komen ze NIET buiten de wielkasten,, ook bij volledig insturen naar beide kanten raak ik niks....
gaskleppie wrote:zeker op witte strepen?
Klinkt wel leuk, als je een witte streep overrijdt en je zin knap op snelheid hoor je wanneer je over de streep gaat. piiiieeeep, ene wiel, piieeep, andere wiel!
En op zandvoort natuurlijk. vanaf moment insturen tot einde tarzanbocht, een grote gilpartij!