De blokken zijn inderdaad heel goed. Ik bouw zelf momenteel een roadster mini (de type-R lmini aat ik bouwen). Hiervoor heb ik een Toyota MR2 MKI gekocht voor 600Euro (1985 model) en daar heb ik een jaar in rondgecrost. Ziet er niet uit natuurlijk en is ook niet echt snel, maar rijdt superlekker. Ik moet echt toegeven dat die wagen indruk op me heeft gemaakt.
Die MR2 heb ik in stukken gezaagd. Het achtersubframe is aan de mini gelast (passen alle motorsteunen). Met het voorsubframe ben ik nu bezig, die maak ik zelf. De ToyotaMR2 fans waren overigens niet echt blij met die actie

.
Een van de redenen waarvoor ik voor Honda gekozen heb is dat de 4AGE twincams misschien te soepel zijn qua vermogensafgifte. Ze zijn eigenlijk saai wat rijden betreft. Ik heb met een 165pk 4AGE Striker op Derby gereden. Ik haalde iedereen in, alleen het gevoel van snelheid mistte gewoon. Je hebt nooit dat "achterin de stoel gedrukt worden" gevoel. Zelfs met de 20klepper (145 pk) blijft het tam rijden, hoewel die VVT wel voor wat meer actie zorgt.
Grt.,
Marco