itr nr.1016
itr nr.1016
hallo allemaal
Ik ben Onno, 24 jaar en rij al 3 jaar tevreden in een itr.
De auto is van bouwjaar 1998 en het nummer is 1016.
De dingen die ik tot nu toe veranderd heb zijn:
-witte zijknipperlichten
-lexus achterlichten
-17'' Rota attack
-gegroefde remschijven met ds2500 remblokken
-Jackson Racing superchargerkit
-Jackson Racing waterinjectie
-Jackson thermostaat
-brandstofdrukregelaar+ meter
-AEM cold airintake
-Moroso bougiekabels
-licht vliegwiel
-ACT koppelingset
-JDM Dc-sports 4-1 header
-katvervanger
-tussenpijp 60 mm
-supersprint einddemper
-boostmeter
-olietemp.meter
-mengselmeter
-Apexi V-afc
Nou dat was het zo'n beetje, zal binnenkort wel wat foto's plaatsen
Ik ben Onno, 24 jaar en rij al 3 jaar tevreden in een itr.
De auto is van bouwjaar 1998 en het nummer is 1016.
De dingen die ik tot nu toe veranderd heb zijn:
-witte zijknipperlichten
-lexus achterlichten
-17'' Rota attack
-gegroefde remschijven met ds2500 remblokken
-Jackson Racing superchargerkit
-Jackson Racing waterinjectie
-Jackson thermostaat
-brandstofdrukregelaar+ meter
-AEM cold airintake
-Moroso bougiekabels
-licht vliegwiel
-ACT koppelingset
-JDM Dc-sports 4-1 header
-katvervanger
-tussenpijp 60 mm
-supersprint einddemper
-boostmeter
-olietemp.meter
-mengselmeter
-Apexi V-afc
Nou dat was het zo'n beetje, zal binnenkort wel wat foto's plaatsen
He Onno welkom.
De spec's klinken veelbelovend. Ben jij degene die afgelopen meeting in Friesland op de rollerbank geweest? (224pk?)
Foto's zijn altijd welkom dus...
De spec's klinken veelbelovend. Ben jij degene die afgelopen meeting in Friesland op de rollerbank geweest? (224pk?)
Foto's zijn altijd welkom dus...

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
ja ik ben zondag op de rollenbank geweest.
Alleen het is geen 224pk maar 231,8pk en 216nm de eerste meeting was ongeveer 224 maar toen hadden ze hem maar doorgetrokken tot
ongeveer 7200 toeren. Bij de tweede meeting heeft hij hem in de toerenbegrenzer getrokken en toen kwam er 231,8 uit.
Maar de moter is verder ook nog niet helemaal juist afgesteld dus er zou
nog ietsjes bij kunnen komen.
Alleen het is geen 224pk maar 231,8pk en 216nm de eerste meeting was ongeveer 224 maar toen hadden ze hem maar doorgetrokken tot
ongeveer 7200 toeren. Bij de tweede meeting heeft hij hem in de toerenbegrenzer getrokken en toen kwam er 231,8 uit.
Maar de moter is verder ook nog niet helemaal juist afgesteld dus er zou
nog ietsjes bij kunnen komen.
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
lijkt mij dat er idd met wat afstelwerk heel wat meer uit moet kunnen komen.
Koppel is wel lekker lijkt me. Anders moet je een keertje bij TCC langsgaan. Daar zit de grootste charger know-how uit de buurt.
Wel goed dat er eindelijk eens iemand op de bank gaat staan met een charger. Ik ben wel benieuwd hoe de koppel lijnen lopen!
toppie!
Koppel is wel lekker lijkt me. Anders moet je een keertje bij TCC langsgaan. Daar zit de grootste charger know-how uit de buurt.
Wel goed dat er eindelijk eens iemand op de bank gaat staan met een charger. Ik ben wel benieuwd hoe de koppel lijnen lopen!
toppie!

momenteel draai ik op 6 psi.
Ik had zelf ook iets meer verwacht maar dan meer rond de 250/260pk
Maar misschien dat er nog wat meer uit te halen is als hij wat beter afgesteld wordt.
Op deze site http://www.geocities.com/superchargedtyper staat meer info
over itr's met een jrsc en die hebben bijna allemaal hetzelfde probleem als de mijne.
Ik had zelf ook iets meer verwacht maar dan meer rond de 250/260pk
Maar misschien dat er nog wat meer uit te halen is als hij wat beter afgesteld wordt.
Op deze site http://www.geocities.com/superchargedtyper staat meer info
over itr's met een jrsc en die hebben bijna allemaal hetzelfde probleem als de mijne.
Ik heb er bij staan kijken in Assen. Wat een lijken zaten er toen op de bumper en op de kap... :-)
Mooie wagen, misschien eens beter bekijken bij Asten?
Mooie wagen, misschien eens beter bekijken bij Asten?
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
- Posts: 404
- Joined: Mon Mar 01, 2004 9:23 pm
- Contact: