Motor tuning

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Erick

Post by Erick »

Nou het is gebeurt, ik heb een Peak Performance spruitstuk en catvervanger besteld, tussenbuis komt later net als de andere einddemper. dat liet mijn portomenee niet toe.
ITR1689

Post by ITR1689 »

Nyther, er loopt nog eentje van bak naar chassis (onder luchtfilter), dit is vooral voor de startmotor. Die kan je ook vervangen met zo'n mooie blauwe. :)
Erick

Post by Erick »

16 juni gaat het gebeuren dan wordt het gemonteerd.
ITR1689

Post by ITR1689 »

Ga je nog een voor en na Dyno run doen?
Nyther

Post by Nyther »

ITR1689 wrote:Nyther, er loopt nog eentje van bak naar chassis (onder luchtfilter), dit is vooral voor de startmotor. Die kan je ook vervangen met zo'n mooie blauwe. :)

owh, ja ik zag al een kabel lopen maar kon niet direct zien dat ie naar chassis liep... snel vervangen dan maar 8)

@ dc2-spoon:

het hyper peak performance spruit en katvv heb ik ook, werkt goed! je voeld duidelijk dat de vtec harder inslaat en ik voel geen verlies in lage toeren! goed spruitje! alleen oppassen met drempels :?
ITR1689

Post by ITR1689 »

Ik heb dat spruitstuk gezien, hangt vrij laag omdat de twee paar buizen precies onder elkaar liggen.
Erick

Post by Erick »

Nyther wrote:
ITR1689 wrote:Nyther, er loopt nog eentje van bak naar chassis (onder luchtfilter), dit is vooral voor de startmotor. Die kan je ook vervangen met zo'n mooie blauwe. :)

owh, ja ik zag al een kabel lopen maar kon niet direct zien dat ie naar chassis liep... snel vervangen dan maar 8)

@ dc2-spoon:

het hyper peak performance spruit en katvv heb ik ook, werkt goed! je voeld duidelijk dat de vtec harder inslaat en ik voel geen verlies in lage toeren! goed spruitje! alleen oppassen met drempels :?

Dat zijn goede berichten Nyther, dat wordt een leuke swap dus maar voordrempels rij ik liever om als het kan.
Nyther

Post by Nyther »

owh ja, in het begin is ie SUPERMOOI goud als je de eerste keer hebt warmgereden, maar binnen een week zullen er blauwe/paarse vlekken op spruit komen en geleidelijk word ie helemaal blauw is wel mooi! maar als ie nog helemaal goud is moet je paar pics maken!

na 1e keer warm gelopen:
Image

na 1000KM

Image

Jim beloofde me dat dit spruit goud bleef, maar helaas klopt daar geen zak van dus, maar ik vind het niet erg, staat wel racy zo
Erick

Post by Erick »

Als je een paar keer vaak de VTEC in ben geweest dan word hij van zelf blauw maar dat geeft niet dat past weer mooi bij mijn Spoon spullen want die zijn ook blauw.
Locked