Motor tuning
ITR1689 wrote:Nyther, er loopt nog eentje van bak naar chassis (onder luchtfilter), dit is vooral voor de startmotor. Die kan je ook vervangen met zo'n mooie blauwe.![]()
owh, ja ik zag al een kabel lopen maar kon niet direct zien dat ie naar chassis liep... snel vervangen dan maar 8)
@ dc2-spoon:
het hyper peak performance spruit en katvv heb ik ook, werkt goed! je voeld duidelijk dat de vtec harder inslaat en ik voel geen verlies in lage toeren! goed spruitje! alleen oppassen met drempels :?
Nyther wrote:ITR1689 wrote:Nyther, er loopt nog eentje van bak naar chassis (onder luchtfilter), dit is vooral voor de startmotor. Die kan je ook vervangen met zo'n mooie blauwe.![]()
owh, ja ik zag al een kabel lopen maar kon niet direct zien dat ie naar chassis liep... snel vervangen dan maar 8)
@ dc2-spoon:
het hyper peak performance spruit en katvv heb ik ook, werkt goed! je voeld duidelijk dat de vtec harder inslaat en ik voel geen verlies in lage toeren! goed spruitje! alleen oppassen met drempels :?
Dat zijn goede berichten Nyther, dat wordt een leuke swap dus maar voordrempels rij ik liever om als het kan.
owh ja, in het begin is ie SUPERMOOI goud als je de eerste keer hebt warmgereden, maar binnen een week zullen er blauwe/paarse vlekken op spruit komen en geleidelijk word ie helemaal blauw is wel mooi! maar als ie nog helemaal goud is moet je paar pics maken!
na 1e keer warm gelopen:
na 1000KM
Jim beloofde me dat dit spruit goud bleef, maar helaas klopt daar geen zak van dus, maar ik vind het niet erg, staat wel racy zo
na 1e keer warm gelopen:

na 1000KM

Jim beloofde me dat dit spruit goud bleef, maar helaas klopt daar geen zak van dus, maar ik vind het niet erg, staat wel racy zo