Bij het sprinten zijn er heel wat prijzen naar de japanse tak gegaan (in het bijzonder honda)
Er zijn er nu zelfs die met een (ik meen) crx een hoge 12 seconde rijden!!!
Dit zijn echt mega tijden!!! In een run samen met de supra reden ze lange tijd gewoon gelijk op!
Helemaal goed!
Zelf heb ik samen met Eric de ITR gebruikt waar hij voor gemaakt is, circuit rijden dus.
Na het sprinten kon je je opgeven voor vrijrijden. Samen met een batillion subarus, evo's en skylines de baan op. Nou, ik heb ze allemaal helemaal gek gereden!!!! :twisted: :twisted:
Helemaal super was het! In het begin toen iedereen nog bij elkaar zat heb ik wel meerdere keren zitten vloeken omdat er zo'n beetje niemand wist wat circuit-lijnen rijden is en daardoor soms toch wel vreemde dingen dreigde te gebeuren.
Gelukig liep het allemaal goed af, maar die gozer van Profile die in de Skyline van fili reed wist echt niet waar hij mee bezig was en reed bijna m'n kofferbak eraf. Fili is gek dat hij zijn skyline aan dit soort idioten uitleent.
Na een tijdje was ik de meute voorbij en kon ik me goed concentreren op mijn eigen lijnen en rempunten.
De snelheid ging knap omhoog en al snel ging het elke bocht jankend en krijsend door. Het klonk heel raar, als ik instuurde hoorde je eerst de voorbanden krijsen en een miliseconde later als een soort echo hoorde je de achterbanden meekrijsen!
Ja, het ging knap hard! Maar totaal controleerbaar. Nooit heeft ze me verast, nooit deed ze rare dingen!!
Echt nogmaals petje af voor de Honda techneuten die het onderstel hebben ontworpen! De balans is zo enorm goed! niet normaal meer! vierwieldriftend de bocht in? geen probleem! licht remmen in een bocht? geen probleem!
Ik snap niet dat er mensen zijn die het onderstel aanpassen! Dit kan je no-way verbeteren!!
Wat een heerlijke auto!! Ik heb het gisteren wel 100 keer gezegt!
Na een rondje of wat kwam ik Eric ook weer tegen. Netjes aan de kant gegaan Eric! Je bent nog in je leer jaren. Neem de tijd, en zoek rustig de grenzen op van de ITR. Dit soort dagen zijn hier erg geschikt voor. Laat je desnoods even afzakken tot je vrij rijd en ga een beetje spelen met de ITR. Je leert zo spelenderwijs. Eventueel kan je je opgeven voor de komende trackdays, dan rij ik een keer mee en kan ik je les geven.
Op snelheid is de ITR een heerlijkheid zonder dat hij elke fout genadeloos afstraft.
Wie volgd? Wie wil zijn ITR ook gebruiken waar ze o zo goed in is?
Ik hoor het wel!