
maar nu nog kiezen uit tig verschillende modellen, argh :roll:
gaskleppie wrote:1 advies,
spaar desnoods wat langer, maar kies voor een licht setje velgen. Let ook heeeeel goed op de ET waarde van de velg. Minimaal ET 45 anders steekt het voorwiel al snel uit de wielkast met alle ellende van dien.
Jim van Hyper kan imintatie Volk leveren. Die zijn nog redelijk te betalen, licht en hebben de goede ET waarde.
Een europese velg vinden met de goede ET en of gewicht is haast niet te doen of vinden.
Je zal bijna zeker op een Japanse velg uitkomen. Wel zo mooi. Die passen altijd een stuk beter bij de karakterestiek van de Integra.
ik heb dees, als je interesse hebt moet je maar pmén kwil namelijk originele velgen + nieuwe velgen
9 kg is veel in mijn boekje! :shock: De ATR heeft standaard 9,9kg wegende velgen! :shock:Nyther wrote:de bbs wat ik heb zijn speciaal gemaakt en wgen niet zo gek veel 9 kg volgens bbs per velg...
Code: Select all
Size Offset PCD Stud Weight
7.0 x 15 e+23 to e+45 98 - 120 3/4/5 from 6.1kg (13.4 lbs)
7.0 x 17 e+27 to e+50 98 - 120 3/4/5 from 7.3kg (16.1 lbs)
7.5 x 17 e+25 to e+53 98 - 120 3/4/5 from 8.3kg (18.2 lbs)
8.0 x 17 e+20 to e+45 98 - 120 3/4/5 from 9.0kg (19.9 lbs)
Code: Select all
Size Offset PCD Stud Weight
7.0 x 15 e+15 to e+40 98 - 114.3 3/4/5 From 6.4kg (14.1 lbs)
7.0 x 16 e+15 to e+45 98 - 114.3 3/4/5 From 7.0kg (15.3 lbs)
7.0 x 17 e+15 to e+50 98 - 114.3 3/4/5 From 7.5kg (16.5 lbs)
7.5 x 18 e+35 to e+53 98 - 114.3 3/4/5 From 8.2kg (18.0 lbs)
Vraag de prijs eens op en je weet het zeker, nu neem je alleen iets aan wat niet helemaal waar hoeft te zijn. :wink:integraR wrote:De Prorace is o.a. een goede optie, maar die zullen nog een klappie duurder zijn dan 'normale' lichtmetalen velgen.
IvoG wrote:Vraag de prijs eens op en je weet het zeker, nu neem je alleen iets aan wat niet helemaal waar hoeft te zijn. :wink:integraR wrote:De Prorace is o.a. een goede optie, maar die zullen nog een klappie duurder zijn dan 'normale' lichtmetalen velgen.
Ik snap de rest van je dilemma Leslie maar denk er (persoonlijk) als volgt over: als je door "ruimtegebrek" en weinig tracktijd geen "performance" velgen nodig denkt te hebben, waarom überhaupt een ITR houden? :idea: