Automaxx

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
wilco

Automaxx

Post by wilco »

Ik ben normaal niet van die Automaxx meetings maar omdat ik er zeer dichtbij woon zou ik eerst de 3 volle dagen daar bij wonen, maar toch niet gedaan en ben daarom gisteren toch even langsgesnuffelt.
Voor de rest wel veel Honda's aanwezig maar volgens mij was ik de enige met de ITR , geen 1 gezien.Op de ITR en DC5 van Showoff Imports na.
Ook op de sprint 1 Civic VTI maar en voor de rest 2 supersnelle WRX op de baan en een Corvette maar voor de rest waren de Corsa's de overhand op de baan.En p.orno was er nog met grote stickers van CJ GAP op de kap :wink: , reed slechte tijden met zijn oude Civic en NOS.

En het was zeer gezellig , qua Automaxx hoef ik er niet heen want aan de kraampjes/stands dat is en blijft niks, maar gewoon die sfeer van 5 velden vol met autogekken die drie dagen lang doorfeesten dat is erg leuk.
Ook was het voor mij wat meer interessant omdat er een heleboel maten van mij op camping zaten daar , maar voor volgend jaar ga ik er zeker drie dagen heen mits goed weer natuurlijk.
Je plant er een partytent neer en wat tentjes en een barbeknoei en een opblaasbaar zwembad en feesten maar!!
s'Avonds zijn er een paar grote partytenten waar bekende DJ's staan te draaien tot ver in de nacht en s'ochtend en de hele nacht hoor je van de ene camping naar de andere auto's en nog eens auto's. 8)
Misschien stof tot nadenken?
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

Dit hebben we 2 keer gedaan.

Het is niet mijn meeting.

want als je daar met al de Rtjes op een rij staat, komen ze allemaal blieken als het donker is en daar hou ik niet van :wink:
wilco

Post by wilco »

Daar heb je ook gelijk in maar als je van gekkigheid houdt en van feesten in de nacht kan het zeker wel gezellig zijn mits ze je R met rust laten!
mr. X

Post by mr. X »

ik ben er vrijdag geweest samen met een vriend.

zei nog tegen hem (na bijna elk veld rond te zijn gereden op zoek naar zijn kennissen waar we bij gingen staan) volgens mij zijn wij de enige itr. We draaien daarna de bocht om en wat staat daar: een rode itr! met dezelfde velgen (civic type-r). Weet niet van wie hij was, had iig nog wel maar 43000 op de teller :shock:

verder nog een súper mooie s2k gezien. En volgens mij stond hij eerst in gelderland te koop en ben ik er nog naar gaan kijken.
Hij had nu iig carbon motorkap, carbon achterklep, turbo (recaro intercooler) sportstuurtje 17 of 18" TE37 velgen, zilver net zoals de auto, met een gepolijste rand. en volgens mij J's racing uitlaat (aan 1 kant, redelijk klein met flame-bunrt tip)

Von het wel erg gezellig maar was vééls te warm.
Mits de itr er nog over een jaar is zou ik wel meegaan met enkele andere van de club 8)
HONDA

Post by HONDA »

Been there done that, niet interessant meer helaas.

Die rode ITR komt op HF:

Image
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
mr. X

Post by mr. X »

yeps istie.. staat heel strak in de lak, rood vind ik persoonlijk alleen niet mooi op de itr.
geel weer wel 8)
HONDA

Post by HONDA »

Nog een reden om niet meer te gaan...

zo, ben er ook weer. Was echt een super gaaf lang weekend, sfeer zat er goed in. Afgelopen nacht lekker ski-hutten bij het open-air podium en toen terug naar de tenten en daar aangekomen hoorden we iets waar ik nog ziek van ben:..... auto's bekrast op terrein G.....

Als een gek naar de auto, heb zelf geluk gehad, 5 anderen van onze club niet. Schijnt de nacht ervoor ook op andere velden gebeurd te zijn. Security gaf al aan dat men met te weinig manschappen was ( 14 stuks bezuinigd had ik gehoord uit monde van de security zelf). Maar goed, daar kwam nog bij dat een zatlap zonodig op terrein H moest driften en de auto in 5 andere auto's parkeerde.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
HONDA

Post by HONDA »

En op een ander merken forum:

Ben net terug van Automaxx en deed een niet zo fijne ontdekking...
Eigenlijk hebben Silversurfer en ik tijdens het wassen van mijn auto ondervonden dat mijn auto bij de portier van de bestuurderskant onder de strip onder de krassen stond...

Nu ik net thuis ben en nog ff goed gekeken heb, zie ik dat van het zijscherm tot aan het tankklepje de auto verspreid onder de krassen zit.
HONDA

Post by HONDA »

VTECCIE wrote:En op een ander merken forum:

Ben net terug van Automaxx en deed een niet zo fijne ontdekking...
Eigenlijk hebben Silversurfer en ik tijdens het wassen van mijn auto ondervonden dat mijn auto bij de portier van de bestuurderskant onder de strip onder de krassen stond...

Nu ik net thuis ben en nog ff goed gekeken heb, zie ik dat van het zijscherm tot aan het tankklepje de auto verspreid onder de krassen zit.

dat denk ik ook echt super slecht geregeld onze paddock was in beslag genonen en de organisatie zegt doodleuk ga daar maar staan en kijk zelf maar wat je doet wij bemoeien ons er niet mee....

Goeiendag wat een teringzooi daar bij Automaxx. Jij bent blijkbaar 1 vd velen, op automaxx forum gaan verhalen over mensen met voorhamers en stokken die auto's slopen, auto's in brand gestoken, en zatlappen die al dwars door/tegen andere auto's heen driften en beveiliging die niets doen..
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

stof genoeg om niet te gaan. 8)
mr. X

Post by mr. X »

haha ben het helemaal met je eens Sander..

Wil ze niet allemaal over een kam scheren maar je hebt van die rijst mongolen er tussen zitten (en ja die zijn het bijna altijd) die zichzelf gewoon echt niet in bedwang kunnen houden, dát is zo jammer. Heb het al vaker gezegt maargoed. Zijn maar weinig, zo niet geen, meetings die foutloos verlopen.
Wij hebben daarom maar geluk met zo'n kleine besloten club..
wilco

Post by wilco »

Qua auto's slopen is niet menselijk meer , gewoon met je spullen van andermanse wagen afblijven.

Het voordeel is van mij dat ik er vlakbij woon en bijvoorbeeld kan zeggen dat ik s'ochtends even naar huis kan gaan douchen/etc.. en dan voor de sfeer s'avonds er weer naar toe kan gaan.
Daarnaast ga ik toch met de werkbus , die ze van mij mogen slopen dus de ITR raken ze niet aan.

Buiten dit om is het erg vervelend wat er toch gebeurt is , maar de terreinen zijn zo groot er valt ook moeilijk alles in de gaten te houden....
HONDA

Post by HONDA »

Als het te groot is om in de gaten te houden dan moeten ze het kleiner maken of meer personeel aannemen. Je mag toch aannemen dat je wagen onbeschadigd blijft als je daar als club (of individueel) aanmeldt.

Je gaat het toch niet goedpraten doordat het terrein groot is? Ik ben daar een aantal jaar geleden ook een weekend geweest en toen is er gelukkig niets gesloopt. Het was toen qua terrein net zo groot als nu dus het kan schijnbaar wel.

Het volk wat er rondloopt is er schijnbaar veranderd want dit zijn geen toevallige incidenten meer...
IvoG

Post by IvoG »

Hier ga ik dus nooit heen, anders vallen er zeker doden te betreuren, en dat is geen dreigement maar een belofte! :evil:
wilco

Post by wilco »

Ik hoorde van een paar kameraden van mij dat er een kleine 180 Auto's waren bekrast :shock: ....erg zielig .
Hun hebben toen ook de auto's gepakt en zijn gegaan.
autodre

Post by autodre »

Bah, erg balen..Naast de kras/brand verhalen, begrijp ik dat het meer een hardcore feest is geworden, dan een leuke autobeurs...Jammer, het 1e jaar vond ik het erg leuk(als bezoeker, dat dan wel)
eteuben

Post by eteuben »

VTECCIE wrote:Het volk wat er rondloopt is er schijnbaar veranderd want dit zijn geen toevallige incidenten meer...

Er is zelfs een car-scratching groep met een internetsite. Dat zijn van die auto haters. Maar die vindt je daar dus ook.

Op het TT weekend komen apart rellers af, die daar niet eens komen voor de wedstrijd maar gewoon om te vernielen en te verpesten. Sommige staan met kenteken geregistreerd en gaan toch heen. Ze worden diverse keren aangesproken door de politie. Helpt weinig bij enkele. Die zouden hier ook wel gelopen kunnen hebben. Geen SE gangers, maar rellers die puur op vernielen uit zijn.

Inderdaad voor mij (en mijn club) een reden om volgend jaar weer niet heen te gaan staan met stand. Wij gaan meestal een dag kijken en een halve dag Walibi in. Is ons nu al 3 jaar goed bevallen!
mr. X

Post by mr. X »

eteuben wrote:Er is zelfs een car-scratching groep met een internetsite. Dat zijn van die auto haters. Maar die vindt je daar dus ook.

mocht je dan niet willen dat je hun iets zag doen bij jou auto...

IvoG wrote: ...anders vallen er zeker doden te betreuren, en dat is geen dreigement maar een belofte! :evil:

ik zou he-le-maal door het lint gaan en denk dat ik idd niet op kan houden na een paar keer slaan, stelletje @#$%^& :schieten:
Katana

Post by Katana »

Wat een dwazen, ik zou een schep meenemen.. :twisted:
mr. X

Post by mr. X »

AIYOKU wrote:Wat een dwazen, ik zou een schep meenemen.. :twisted:

kun je ze er eerst mee neerslaan en daarna mee begraven, goede keus :twisted:
Locked