uitdeukdag - Meguiars workshop
-
uitdeukdag - Meguiars workshop
We zijn aan het bekijken om toch weer de uitdeukdag te organiseren.
Omdat er de vorige keer een aantal niet konden willen we kijken of er nu meer animo voor is, en omdat we met Meguiars een dag kunnen prikken zodat hun een workshop aan ons kunnen geven.
Nu hebben we 2 datum's in de planning:
zaterdag 5 augustus
of
zaterdag 9 september
Is hier animo voor?
en zo ja naar welke voorkeur gaat jullie.
Ik moet de uitdeuker hierover nog wel informeren, maar deze zie ik morgen.
Alvast een voorlopige lijst:
1. Martin O.
- ITR, 2 deuken
2. Miguel
- CTR, 1 deuk
3. Robin
- ITR, 2 deuken ( twijfel )
4. Wilco
- ITR, 2 deuken
5. Martijn
- CTR, 2 deuken
6. Liesje-R
- CTR, 1 deuk
Reservelijst:
1. Bart
- ITR, 2 deuken
2. Joanne
- CRV, .. deuken
3. vtecmoon
- ITR deuken
Omdat er de vorige keer een aantal niet konden willen we kijken of er nu meer animo voor is, en omdat we met Meguiars een dag kunnen prikken zodat hun een workshop aan ons kunnen geven.
Nu hebben we 2 datum's in de planning:
zaterdag 5 augustus
of
zaterdag 9 september
Is hier animo voor?
en zo ja naar welke voorkeur gaat jullie.
Ik moet de uitdeuker hierover nog wel informeren, maar deze zie ik morgen.
Alvast een voorlopige lijst:
1. Martin O.
- ITR, 2 deuken
2. Miguel
- CTR, 1 deuk
3. Robin
- ITR, 2 deuken ( twijfel )
4. Wilco
- ITR, 2 deuken
5. Martijn
- CTR, 2 deuken
6. Liesje-R
- CTR, 1 deuk
Reservelijst:
1. Bart
- ITR, 2 deuken
2. Joanne
- CRV, .. deuken
3. vtecmoon
- ITR deuken
Je bent geen lid Bart dus dat houdt de reservelijst in. Dus alleen kans als er niet zoveel animo is vanuit de leden.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
Even een opmerking van algemene aard aangezien er toch steeds meer niet-leden op clubdagen willen komen.
Iedereen is van harte welkom om te kijken maar met de activiteit meedoen is niet altijd mogelijk. Er zal soms pas ingeschreven kunnen worden als er niet genoeg animo is vanuit de leden of er zal een iets hogere bijdrage aan het meedoen hangen.
Dit alles lijkt mij logisch aangezien er anders geen enkel voordeel zit aan het lid worden van de club. Defenitieve beslissingen over niet-leden op een bepaald evenement zullen per evenement genomen worden door het bestuur.
Iedereen is van harte welkom om te kijken maar met de activiteit meedoen is niet altijd mogelijk. Er zal soms pas ingeschreven kunnen worden als er niet genoeg animo is vanuit de leden of er zal een iets hogere bijdrage aan het meedoen hangen.
Dit alles lijkt mij logisch aangezien er anders geen enkel voordeel zit aan het lid worden van de club. Defenitieve beslissingen over niet-leden op een bepaald evenement zullen per evenement genomen worden door het bestuur.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007