Daar wordt je even stil van........
- Gaskleppie
Daar wordt je even stil van........
http://www.youtube.com/watch?v=ORs-8GT6SMU
Kippevel van begin tot eind.....
Rust in vrede mannen! Jullie zijn mijn helden!
Re: Daar wordt je even stil van........
Gaskleppie wrote:http://www.youtube.com/watch?v=ORs-8GT6SMU
Ik kan daar niks meer aan toevoegen..... :cry:
-
aangescherpte eisen en dingen als het HANS-systeem zijn een gouden keuze, 12jaar lang hebben we dit gelukkig niet meer gehad.
De crash van Senna en Ratzenberger herinner ik me nog heel goed.
Nog steeds onbegrijpenlijk dat de wishbone precies door het smalle rubber van helm en vizier zich een weg baande boven Senna's wenkbrauw
1cm hoger en de man had nog geleefd.
De crash van Senna en Ratzenberger herinner ik me nog heel goed.
Nog steeds onbegrijpenlijk dat de wishbone precies door het smalle rubber van helm en vizier zich een weg baande boven Senna's wenkbrauw

1cm hoger en de man had nog geleefd.

- Gaskleppie
Sommige mannen laten zich in hun passie en gedrevenheid meeslepen naar een rekening niveau die ze niet kunnen betalen! Huilen of verdrietig/Crying or Very sad
Zijn we daar ook allemaal hier niet een beetje mee bezig? De 1 wat meer dan de ander maar allemaal houden we van snelheid en op bepaalde hoogte moet het gevaarlijk zijn anders is het niet leuk meer...........
Als ik zou moeten kiezen waar dood te moeten gaan, geef mij dan een dood in het harnas! Op zandvoort met een grote grijns op mn bek!
Als ik dit zie dan kan ik moeilijk de gedachte onderdrukken: Waar waren ze mee bezig? :dunno:
Geen marshals met blusapparatuur, slechte veiligeidsmaategelen, etc.
Gelukkig is het nu stukken beter, maar toch...
Misschien een goede vraag voor ons allemaal om af en toe bij stil te staan: Waar ben ik mee bezig? :idea:
Geen marshals met blusapparatuur, slechte veiligeidsmaategelen, etc.
Gelukkig is het nu stukken beter, maar toch...
Misschien een goede vraag voor ons allemaal om af en toe bij stil te staan: Waar ben ik mee bezig? :idea:
Gaskleppie wrote:Sommige mannen laten zich in hun passie en gedrevenheid meeslepen naar een rekening niveau die ze niet kunnen betalen! Huilen of verdrietig/Crying or Very sad
Zijn we daar ook allemaal hier niet een beetje mee bezig? De 1 wat meer dan de ander maar allemaal houden we van snelheid en op bepaalde hoogte moet het gevaarlijk zijn anders is het niet leuk meer...........
Als ik zou moeten kiezen waar dood te moeten gaan, geef mij dan een dood in het harnas! Op zandvoort met een grote grijns op mn bek!
We weten allemaal wanneer boven ons kunnen de grenzen aan het verkennen zijn, als je daar een veilige marge onder houdt dan hebben nog steeds de "thrill" van opwinding en uitdaging zonder dat dat hoeft te resulteren in een fataliteit! :wink:
Genesis
Dat is juist het probleem, dat weten we lang niet altijd! En zelfs al weet je waar jouw grens ligt, je weet niet of de grens van de weg, omstandigheden, andere rijders, en je eigen auto (nog steeds) daar liggen waar je denkt dat ze liggen. :idea:genesis wrote:We weten allemaal wanneer boven ons kunnen de grenzen aan het verkennen zijn, als je daar een veilige marge onder houdt dan hebben nog steeds de "thrill" van opwinding en uitdaging zonder dat dat hoeft te resulteren in een fataliteit! :wink:
Genesis
- Gaskleppie
IvoG wrote:Dat is juist het probleem, dat weten we lang niet altijd! En zelfs al weet je waar jouw grens ligt, je weet niet of de grens van de weg, omstandigheden, andere rijders, en je eigen auto (nog steeds) daar liggen waar je denkt dat ze liggen. :idea:
Dat heet "Leven" Ivo daar zijn we allemaal aan onderhevig, we gaan per slot van rekening allemaal dood aan de ziekte die leven heet! 8)
Genesis
P.s.:en ik ben het met Frank eens, ook ik ga liever met een "Bang" de wereld af, maar ik leef niet alleen (heb gezin) dus dit geeft verantwoording waardoor ik mezelf meer in acht neem dan ik als alleenstaande zou doen! (zoals Frank :wink: )
IvoG wrote:Ik zal de wijze raad van een vriend nu maar opvolgen.
:dontspeak:
Zulke lange tenen heb je toch niet?! 8) Btw over "pushing the envelope en "live life on the edge" heb jezelf toch ook aan de lijve ondervonden, ben je niet slechter van geworden. Zal je wel heel veel Thrill gegeven hebben! :lol:
Genesis